SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Baslåda i reservhjulsbaljan?

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    jraberg
    Deltagare

Är det samma lösning som Subaru har gjort i WRC-bilen?*fniss* 😀

Ja, faktiskt.. fick ett hemligt tips att de brukar dunka på(med musik) i mektältet efter tävlingarna..sitter tydligen 12’or och 6×9’or fram åxå
      😉

-JR

Larry
      Deltagare

Snyggt blev det iaf! Inte dax för punka nu bara 😉

alex: För att få fram lite mer ljud från basen gick jag lös på inredningen. 🙂 Kommer inte riktigt ihåg hur det såg ut på GTn men på WRXn lyckades jag iaf ta bort baksidan av ryggstödet i baksätet. Någon slags plywood-inklädd sak. Det gav iaf lite mer, resten av sätet är bara skumsplast så det ger skön massage i ryggen nu!

jraberg
        Deltagare

Snyggt blev det iaf! Inte dax för punka nu bara 😉

Tack! tycker själv att det ser lite billigt ut 🙁 meeen, min bil är ju ingen ljudbyggarbil så vad gör det. Punka har jag inte planerat.men om den olyckan skulle komma så har jag ett reservhjul på burk(lär väl vara för gammalt när man behöver det).

-JR

Larry
          Deltagare

Huvudsaken det funkar! och om det inte är något man tittar på så ofta utan bara ska finnas där för ljudet så behöver väl inte finishen vara total. Tar bara oändligt mycket tid *jag vet, tro mig*. Bättre att putsa på resten av bilen under den tiden!

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.