Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 878 totalt)
  • Författare
    Tobben
    Deltagare

Det där är en P1 läpp ja, och designmässigt en riktig sådan, dvs samma design som originalet. =)

tack för svar. ser ju riktigt bra ut..vart kan en få tag i en sån när det blir aktuellt?

Tobben
      Deltagare

HT autos har en variant som många har köpt inkl jag själv, den är gjord i polyutheran och helt ok passform! Tyvärr vet jag inte vad det finns för mer alternativ, förutom äkta subaru/prodrive då men jag har för mig att den kostar en bit över 400 pund. HT autos kostade under 2000kr fraktad och klar.

tackar! 🙂

volvosnubbe
        Deltagare

tackar! 🙂

“Type Ra” har sin läpp i glasfiber. Orginalet är väl i ABS plast ?

yngwie
          Deltagare

Den enda och därmed den bästa bilden, kommer någon bättre när jag fått bort dekalerna. 😉

berne
            Deltagare

Den enda och därmed den bästa bilden, kommer någon bättre när jag fått bort dekalerna. 😉

va? ska du ta bort dom?de är riktigt snyggt att ha dom på, du har exakt den bilen jag vill köpa:P

Kvarnis
              Deltagare

Så ska en slipsten dras :D, jag tycker det funkar kockrent med dekalerna…men samken är som …..

Säg bara inte att du ska ha chrome fälgar och neon i stället 😉 😀

yngwie
                Deltagare

Så ska en slipsten dras :D, jag tycker det funkar kockrent med dekalerna…men samken är som …..

Säg bara inte att du ska ha chrome fälgar och neon i stället 😉 😀

Nae jag gillar det inte riktigt, mer för när de är cleant.:) Sen så har de släppt lite på en del ställen, inte så snyggt..

Så neon och chrome, finns ingen risk!! 🙂

Norbius
                  Deltagare

Mina dekaler har börjat släppa lite på ett par ställen med, går i planerna att dra av allt med. Cleant är snyggt med =)

Markus
                    Deltagare

yngwie: Ändrar du dig så har jag ett RGB-LED kit i källaren till salu 😉

yngwie
                      Deltagare

yngwie: Ändrar du dig så har jag ett RGB-LED kit i källaren till salu 😉

Härligt. Skönt att ha en backup. 😉

yngwie
                        Deltagare

Nyss hemkommen efter en dag ute i solen. Har tagit bort i stort sett alla dekaler med hjälp av två polare. Dekalerna satt inte så jävligt som jag trodde, gick riktigt bra. Klart på två timmar ca. 🙂

Norbius
                          Deltagare

Nyss hemkommen efter en dag ute i solen. Har tagit bort i stort sett alla dekaler med hjälp av två polare. Dekalerna satt inte så jävligt som jag trodde, gick riktigt bra. Klart på två timmar ca. 🙂

Bild! 🙂

yngwie
                            Deltagare
                              Barry
                              Deltagare

Har ju inte tagit så många bilder, så denna e den bästa.
                                får ju mina 19″ fälgar i veckan.. då kommer ju nya bilder..

nossnoJ
                                Deltagare

detta är nog den bästa bilden på min tror ja..

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 878 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.