Visar 15 inlägg - 391 till 405 (av 878 totalt)
  • Författare
    fjar
    Deltagare

AxelS
      Deltagare

Hjelm
        Deltagare

Nya stuket 2012:)

Arson
          Deltagare

Härligt framåtlutande stuk på bilen, gillar det skarpt 🙂

Grovsnus
            Deltagare

nästan så man skäms över att posta något som är i princip standard men är så nöjd med bilden så jag kan inte låta bli…

SSC #1596
              Oyp_Oyp

Hjelm
              Deltagare

Härligt framåtlutande stuk på bilen, gillar det skarpt 🙂

Tackar 🙂 ja det är bättre än orginalet som lutar åt andra hållet, hoppas den blir som ett strykjärn på vägen:)

goffemannen
                Deltagare

De ser ut så av en anledning. En framåtlutande impreza blir överstyrd. Du får mer vikt fram än bak.

När jag hade bytt coilovers på min så va den duktigt överstyrd ut ur kurvor innan jag hade justerat höjden korrekt. Innan jag justerade så va den 1cm högre bak än fram. Nu är den ca 0.5-1cm lägre bak istället. Och den ligger som ett strykjärn på vägen och är inte alls så överstyrd som innan.

/ David J – Superior Media

Hjelm
                  Deltagare

De ser ut så av en anledning. En framåtlutande impreza blir överstyrd. Du får mer vikt fram än bak.

När jag hade bytt coilovers på min så va den duktigt överstyrd ut ur kurvor innan jag hade justerat höjden korrekt. Innan jag justerade så va den 1cm högre bak än fram. Nu är den ca 0.5-1cm lägre bak istället. Och den ligger som ett strykjärn på vägen och är inte alls så överstyrd som innan.

Jo jag förstår det:) men sen lurar man sig lite på bilden också, dem är rätt så lika i höjd.. men som du ser så har jag en framläpp som lurar ner fronten rätt bra
                    Jag får känna påt när jag ska ut på premiär turen efter mappning ! =)

goffemannen
                    Deltagare

Jo iofs. Såhär ser min ut iaf.

Hjelm
                      Deltagare

På din ser man tydligt att den är lite högre fram!

Riktigt snygg bil 🙂 vitt gör sig verkligen bra på din bil!!

goffemannen
                        Deltagare

Ja det gör man. Ja vitt är snyggt! Ja kommer lägga upp fler bilder nästa vecka när nya fälgarna är lackade och monterade. Håller på att duka och våtslipa dem nu så de kan lackas i veckan.

CP-Productions
                          Deltagare

Kände att det var dags att registrera sig här också d—0.o—b

Java Black Pearl -03a med XXR 527 18×9,75″ et20 runt om /Totte 🙂

Lindbloom
                            Deltagare

Gick inte så bra sist ja försökte lägga upp så får se hur detta går:)

MaXiZZ
                              Deltagare

Kände att det var dags att registrera sig här också d—0.o—b

Java Black Pearl -03a med XXR 527 18×9,75″ et20 runt om /Totte 🙂

Är detdär ens körbart? 🙂

Arson
                                Deltagare

Gick inte så bra sist ja försökte lägga upp så får se hur detta går:)

Sugen på att sälja fälgarna? 😀

Visar 15 inlägg - 391 till 405 (av 878 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.