Visar 15 inlägg - 556 till 570 (av 878 totalt)
  • Författare
    zoookey
    Deltagare

nån som kan förklara lite snabbt hur man lägger in bilder
      mvh

Norbius
      Deltagare

Riktigt snyggt med guld på svart!
        Vad kör du för fälgspec? Hjulinst? Ser rått ut när man ser så mycket däck bakom dörren och även bakom kofångaren fram.

XXR 527 18×9,75″ med 225/40.
        Vet inte exakt camber just nu, men rätt bra stance bak framförallt 😉
        Riktigt fet nu 🙂
        Ska ta bättre bilder när den fått sig en polering och lackförsegling den närmsta tiden.

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=57.483220,13.364289

TomK
        Deltagare

Dubbel

TomK
          Deltagare

mvh

Bilden måste ligga på nätet. Kopiera länkadressen och klistra in den I mellan

Ta bort xXx där ska din bildlänk ligga.

Det finns även en knapp när du ska skriva ditt inlägg som ser ut som Bergs toppar typ.
            Tryck på den och klistra in länken.

Det var väl enkelt?

Christian S
            Deltagare

mvh

först laddar du upp bilden/bilderna du vill visa på någon internet sida sen skriver du eller så klickar du på ikonen som ser ut som ett vykort med 2 alptoppar och en sol och skriver in/kopierar in adressen till bilden i popupp rutan, adressen får inte innehålla något ? för då visas inte bilden i forumet.

Steewe
              Deltagare

mvh

Tillägg: Länken ska sluta på .jpg eller liknande.

Igge
                Deltagare

Imgur är en ganska smidig sida för att ladda upp. Drag and drop och lätt att kopiera länken (en knapp vid texten “direct link”)

Men finns ju massa andra image hosting sidor så klart 🙂

[Tapatalk]

zanoii
                  Deltagare

Många bilddelningstjänster ger dig dessutom en färdig IMG-länk för forumbruk vilket gör det superenkelt. Jag använder oftast photobucket.

Men finns inte alla de här instruktionerna i en sticky nånstans redan?

Fladric
                    Deltagare

Jag brukar lägga upp mina bilder på garaget.org 🙂 där är det väldigt enkelt att få en bildlänk, varje bild har ett fält på höger sida där länken står så den är bara att kopiera 😉

zoookey
                      Deltagare

Jag försökte igår och lägga upp en bild från garaget i typ en timme men lyckades ej, få testa idag med

Steewe
                        Deltagare

Jag försökte igår och lägga upp en bild från garaget i typ en timme men lyckades ej, få testa idag med

Vet inte vilken webbläsare du använder, men jag högerklickar på bilderna och öppnar bilden i en ny flik/fönster. Adressen till enbart bilden (slutar på .jpg) sätter jag innanför

Steewe
                          Deltagare

Dålig bild, men fick på sommarskruden i påskhelgen 🙂

Du har verkligen lyckats att ändra bilen totalt! Riktigt stor skillnad mot när du köpte den. 😉 Snyggt!

zoookey
                            Deltagare

Du har verkligen lyckats att ändra bilen totalt! Riktigt stor skillnad mot när du köpte den. 😉 Snyggt!

Har internet Explorer , ska testa igen när jag kommer hem. Tack det blev riktigt bra.

zoookey
                              Deltagare

YEEEES! äntligen har jag lykats lägga upp bilder.

Norbius
                                Deltagare

Jo visst är det 🙂 Tack 🙂

Visar 15 inlägg - 556 till 570 (av 878 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.