Visar 15 inlägg - 661 till 675 (av 878 totalt)
  • Författare
    Blackwidow
    Deltagare

Blackwidow
      Deltagare

Boki
        Deltagare

Bästa bilderna än så länge på min nya kärlek 🙂

Nice, familjeracer 😉

Boki
          Deltagare

Nice Lars!

Boki
            Deltagare

Tänkte först lägga upp en bästa bild på min bil, men vill ej förstöra tråden med en “traktor” 😉 saknar STIn som f-n. Men snart så…

Guurraa
              Deltagare

Många feta bilar här inne! Första ordentliga bilden på min. Efter 1,5 vecka ser den ut såhär. Vart helt standard vid köp och 16″ plåtisar.. Bara resten kvar som sagt. 🙂

Jocke.T
                Deltagare

😮

Många feta bilar här inne! Första ordentliga bilden på min. Efter 1,5 vecka ser den ut såhär. Vart helt standard vid köp och 16″ plåtisar.. Bara resten kvar som sagt. 🙂

Jag gillar inte bug-eyen men med dom lyktorna så är dom rätt tuffa 🙂
                  Och dom fälgarna gör sig mycket bättre på bilen än dom fula 16″ som satt på den innan 😉

STiAndre
                  Deltagare

Bidrar med en bild ifrån spontanträffen i V-ås från i fredags 🙂

STiAndre
                    Deltagare

http://www.garaget.org/?car=147873&image=3172470

Bidrar med en bild ifrån spontanträffen i V-ås från i fredags 🙂

Guurraa
                      Deltagare

😮

Jag gillar inte bug-eyen men med dom lyktorna så är dom rätt tuffa 🙂
                        Och dom fälgarna gör sig mycket bättre på bilen än dom fula 16″ som satt på den innan 😉

Nää jag vet inte riktigt heller.. Är varken för eller emot.. Men dessa lyktorna blev bättre. 🙂 Bara en massa annat jobb att fixa från förra ägaren, bla en bula i huven m.m.. Ja, beställde däck till org 17″ jag fick med, ångrade mig sedan och körde på nya fälgar istället! 🙂 Ska nog bli något ballt av denna också. 🙂 Du som parkerade jämte mig på träffen? 😉

Jocke.T
                        Deltagare

Gött att du fixar till såna saker som gör mycket för helhetsintrycket 🙂
                          Nej, det var inte jag. Jag har en uppsättning wing stiffys på vingen och en svart läpp i fronten.

Gloremir
                          Deltagare

Vart en del putsande inför realcar träffen.
                            Ganska nöjd men kan bli bättre.

Guurraa
                            Deltagare

Gött att du fixar till såna saker som gör mycket för helhetsintrycket 🙂
                              Nej, det var inte jag. Jag har en uppsättning wing stiffys på vingen och en svart läpp i fronten.

Jaop, i vinter lär den stå på pallbockar och vara mer eller mindre helt i delar.. 🙂 Jaha okej, då ser din bättre ut med andra ord. 😉 Kollade bara din profilbild snabbt och enkelt nu efter du postat så.. 🙂

Arson
                              Deltagare

Brukisen som fått 18″, toning och en sänkning till sig, här tillsammans med Subban 😛

Izakwrx
                                Deltagare

Tänkte att det va dags och slänga in en bild på min subba. Inga proffs bilder, vanlig mobilkamera bara men så här ser den ut 🙂

Visar 15 inlägg - 661 till 675 (av 878 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.