Visar 15 inlägg - 691 till 705 (av 878 totalt)
  • Författare
    Sjögren Racing
    Deltagare

Vio: Du har bättre bilder på din bil älskling 😉

Nikke McRae
      Deltagare

Riktigt frän! Tummen upp.

Sjögren Racing
        Deltagare

Riktigt frän! Tummen upp.

Det tackar vi för, det är STI JDM V.8 motor på E85 med en VF37:a och hela drivlinan från STI JDM V.8. Allt på karossen som ser svart ut är kolfiber. 😀

GDB2003
          Deltagare

Utan vinge:

TypeR
            Deltagare

Umm wing looks better matey d—0.o—b

Vio
              Deltagare

Fälgarna är dock skitfula, och då menar jag inte färgen.

Jag ÄLSKAR dem fälgarna, och dessutom är det 17″ fälgar för under 2500 för en uppsättning som sväljer brembo-oken. Kan meddela att jag har TVÅ uppsättningar med just den sortens fälgar, och vet många fler som kör med brembo-ok som har samma fälgar.

Sjögren Racing
                Deltagare

Fälgarna är dock skitfula, och då menar jag inte färgen.

Vi valde inte fälgar för att göra dig nöjd, för då hade vi väl varit tvungna att åka med kromade fälgar så att man får “stäääänce”.

Jag förstår varför du har döpt din bil till Gonzo, efter en av karaktärerna i mupparna.

Gyver
                  Deltagare

Jävligt snygg kärra Vio! Skön spec på den också verkar det som.

.zip
                    Deltagare

Diverse svar städade. Håll er till forumets regler!

Igge
                      Deltagare

Vad är det för fälgar? 🙂
                        Var köps de?

Sorry för ot, men nyfikenheten vinner

Turbovin
                        Deltagare

Ser ut som Ace Dino? Eller så är det nån form av Compomotive.

Igge
                          Deltagare

17″ som passar över Brembo för en billig peng är åtminstone intressant? 🙂

Sjögren Racing
                            Deltagare

Herregud vilket liv det blev om detta nu då. Postar man sin bil på vartenda forum i Sverige och till och med klagar i sina egna trådar på att det är för lite kommentarer, så får man en enda negativ kommentar och inte kan hantera det. Jävligt weird. Tycker bilen är grym på alla sätt, och det är väl därför jag kommenterar då jag tycker den förtjänar nåt ballare än fälgar som ser ut som nåt man köpt på rea på mekonomen till sin Volvo v70.

Den bilen är postad på ETT forum av mig som en projekttråd, ett lokalt forum där en vänkrets har följt bygget. Därför som jag klagade där på att ingen kommenterade då det har varit sjuka siffror på sidvisningar där men inte många skrev.
                              Sedan har ägarinnan och byggaren Vio även skapat en egen projekttråd på ett annat forum.
                              Tydligen så har länken spridits rejält då ett flertal firmor har hört av sig och velat sponsra som har sett bygget.

För att trösta dig Johan, så har vi smidda Raysfälgar som är gjorda i en liten upplaga i Japan liggandes, helt nyrenoverade på firma. I USA går en uppsättning sådana på 1500-2000 USD i orenoverat skick.
                              Dock så har vi haft dessa som är monterade nu så länge för vi ska åka på slicks på dom andra.

För er andra, japp det är Ace Dino 7×17″ och funkar att åka över brembo utan spacers. Dock tyckte vi att dom va för diskreta i silver så därför lackades dom om. Den andra uppsättningen blir nog i vit Xirallic-lack.

Det “råkade” spåra ur lite med det bilbygget och den blev ganska så extrem, men ska man modifiera en bil så kan man likaväl göra det ordentligt från grunden ansåg vi. Bilen kommer inte att vara sig lik nästa år.

Fladric
                              Deltagare

Här är nog den bild jag gillar mest på min bil! Tack till Bo Ulander för bilden!

EmmE
                                Deltagare

Var ute idag och knäppte några bilder med mobilen

Visar 15 inlägg - 691 till 705 (av 878 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.