Herregud vilket liv det blev om detta nu då. Postar man sin bil på vartenda forum i Sverige och till och med klagar i sina egna trådar på att det är för lite kommentarer, så får man en enda negativ kommentar och inte kan hantera det. Jävligt weird. Tycker bilen är grym på alla sätt, och det är väl därför jag kommenterar då jag tycker den förtjänar nåt ballare än fälgar som ser ut som nåt man köpt på rea på mekonomen till sin Volvo v70.
Den bilen är postad på ETT forum av mig som en projekttråd, ett lokalt forum där en vänkrets har följt bygget. Därför som jag klagade där på att ingen kommenterade då det har varit sjuka siffror på sidvisningar där men inte många skrev.
Sedan har ägarinnan och byggaren Vio även skapat en egen projekttråd på ett annat forum.
Tydligen så har länken spridits rejält då ett flertal firmor har hört av sig och velat sponsra som har sett bygget.
För att trösta dig Johan, så har vi smidda Raysfälgar som är gjorda i en liten upplaga i Japan liggandes, helt nyrenoverade på firma. I USA går en uppsättning sådana på 1500-2000 USD i orenoverat skick.
Dock så har vi haft dessa som är monterade nu så länge för vi ska åka på slicks på dom andra.
För er andra, japp det är Ace Dino 7×17″ och funkar att åka över brembo utan spacers. Dock tyckte vi att dom va för diskreta i silver så därför lackades dom om. Den andra uppsättningen blir nog i vit Xirallic-lack.
Det “råkade” spåra ur lite med det bilbygget och den blev ganska så extrem, men ska man modifiera en bil så kan man likaväl göra det ordentligt från grunden ansåg vi. Bilen kommer inte att vara sig lik nästa år.