Visar 15 inlägg - 766 till 780 (av 878 totalt)
  • Författare
    Daniel666
    Deltagare

Får uppdatera när jag hunnit ta bättre bilder (och utan sommarbil)

Riktigt bra blandning 🙂

Andersson
      Deltagare

Kanske inte bästa bilden på min bil men passade på att knäppa av en bild tidigare under dagen när vi fick celebert finbesök här på västkusten…

Ha ha fint o fint…av en smutsig Forester. Men den indiska maten va god iaf :)och mamma tyckte det va trevligt subaru sällskap jag fixade d—0.o—b
        Tur att jag kopplat av husvagnen och fått dit älgen innan du tog bilden annars kanske fikakungen gått igång 😉

Igge
        Deltagare

Var tvungen att köpa en bild från semestern i juli 😀

zanoii
          Deltagare

Var tvungen att köpa en bild från semestern i juli 😀

Är det bara jag eller ser ni ut att njuta olika mycket av semestern?

Igge
            Deltagare

Nu förstår jag inte vad du menar… Är det inte sådär man ska fira ett halvår med tjejen?

zanoii
              Deltagare

Nu förstår jag inte vad du menar… Är det inte sådär man ska fira ett halvår med tjejen?

d—0.o—b

Lindbloom
                Deltagare

Längesen man posta nått här så e väl dax:)
                  Inpassning av nya luckan.

Från event i polen

Hajfen
                  Deltagare

föredrar mina imprezor smutsiga

Efter första och ända tvätten på min gt så gatt jag ut och ta ett kort, känndes så fel så man längta till nästa leriga grusväg !

kimpa83
                    Deltagare

[/IMG]

bjuder på en bild från bankörningen på gröndal 28/8 d—0.o—b

mastertino
                      Deltagare

Kunde inte låta bli att ta lite bilder på bilen efter montering utav Rota T2-R fälgarna! 🙂

edbe
                        Deltagare

Kunde inte låta bli att ta lite bilder på bilen efter montering utav Rota T2-R fälgarna! 🙂

Fronix
                          Deltagare

Fy fan vad jag älskar dedär fälgarna, har dreglat över dom ett tag. Synd bara att jag spenderar pengarna på däck. Blir att spara till dessa, ser ju så rå ut!

Detta är nog mina bästa bilder:

Är inte så fotokåt av mig, kan bli mer när den är mer åt färdig hållet dock 😀

zanoii
                            Deltagare

Nu har jag äntligen gjort en ny version (bättre ljussättning) på min gamla bild så jag känner att jag kan lägga upp den här utan att skämmas:

När jag satt och korrigerade färger testade jag och det hade ju sett lite halvfett ut med guldfälgar:

edbe
                              Deltagare

Nu har jag äntligen gjort en ny version (bättre ljussättning) på min gamla bild så jag känner att jag kan lägga upp den här utan att skämmas:

När jag satt och korrigerade färger testade jag och det hade ju sett lite halvfett ut med guldfälgar:

Bara att köpa Fea’s vinterhjul och testa

zanoii
                                Deltagare

Bara att köpa Fea’s vinterhjul och testa

Visar 15 inlägg - 766 till 780 (av 878 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.