Jag tänkte starta en sådan tråd, det finns säkert många som är uppdaterade när dät gäller bästa vägen/snabbaste vägen/roligaste vägen när man planerar en resa.
För 2 år sen jag åkte nästan varje vecka från Ulricehamn till Stockholm. Det är en bra väg, inte för mycket trafik och man kan “Put your foot down” :). Det tog 3 timmar.
För 2 år sen jag åkte nästan varje vecka från Ulricehamn till Stockholm. Det är en bra väg, inte för mycket trafik och man kan “Put your foot down” :). Det tog 3 timmar.
Ja, jag tycker absolut att det är bättre att åka över Jönköping. Bra motorväg mellan Stockholm och Jönköping. Sedan har vägen mellan Jönköping och Göteborg blivit riktigt bra. mellan 90-110 i stort sätt hela vägen comeon. En sträcka mellan Ulricehamn och Borås på drygt 15km som inte är motorväg…
Ja, jag tycker absolut att det är bättre att åka över Jönköping. Bra motorväg mellan Stockholm och Jönköping. Sedan har vägen mellan Jönköping och Göteborg blivit riktigt bra. mellan 90-110 i stort sätt hela vägen. En sträcka mellan Ulricehamn och Borås på drygt 15km som inte är motorväg…
Tack!
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.