Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Bubu
    Deltagare

Jag tänkte starta en sådan tråd, det finns säkert många som är uppdaterade när dät gäller bästa vägen/snabbaste vägen/roligaste vägen när man planerar en resa.

Bubu
      Deltagare

Bubu
        Deltagare

Är bästa vägen mellan Stockholm och Göteborg som är blåmarkerad ovan?

Tgm2
          Deltagare

Ja. Vinka när du kör förbi Hökerum d—0.o—b

För 2 år sen jag åkte nästan varje vecka från Ulricehamn till Stockholm. Det är en bra väg, inte för mycket trafik och man kan “Put your foot down” :). Det tog 3 timmar.

Bubu
            Deltagare

Ja. Vinka när du kör förbi Hökerum d—0.o—b

För 2 år sen jag åkte nästan varje vecka från Ulricehamn till Stockholm. Det är en bra väg, inte för mycket trafik och man kan “Put your foot down” :). Det tog 3 timmar.

Tackar! 😉

Televinken
              Deltagare

Ja, jag tycker absolut att det är bättre att åka över Jönköping. Bra motorväg mellan Stockholm och Jönköping. Sedan har vägen mellan Jönköping och Göteborg blivit riktigt bra. mellan 90-110 i stort sätt hela vägen comeon. En sträcka mellan Ulricehamn och Borås på drygt 15km som inte är motorväg…

Bubu
                Deltagare

Ja, jag tycker absolut att det är bättre att åka över Jönköping. Bra motorväg mellan Stockholm och Jönköping. Sedan har vägen mellan Jönköping och Göteborg blivit riktigt bra. mellan 90-110 i stort sätt hela vägen. En sträcka mellan Ulricehamn och Borås på drygt 15km som inte är motorväg…

Tack!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.