Vill gärna ha lite bättre bromsverkan på min 99’a med original 4-kolvs ok fram och 2-kolvsok bak. (Samma som GT av den modellen)
Så om någon har något fräscht liggandes som håller måttet för sommarbruket, typ slitsade större skivor fram och belägg runtom, pm’a gärna. Stålspunna bromsslangar kan va intressant också.
Tjena! Ja har ett kit 8-kolvs K-sport 330m,m svarta , lite slitna men inte så farligt.. med slangar å allt.. de som saknas är en banjo skruv till ok:et, så är de nått mer. men de kanske man kan ta från orginal ok:et?..passar bult on på din 🙂 5/100
Tjena! Ja har ett kit 8-kolvs K-sport 330m,m svarta , lite slitna men inte så farligt.. med slangar å allt.. de som saknas är en banjo skruv till ok:et, så är de nått mer. men de kanske man kan ta från orginal ok:et?..passar bult on på din 🙂 5/100
Ok 🙂 Jag känner på mig dock att dem kostar några tusen mer än vad jag har budgeterat just nu. Och jag har ganska dålig frigång mellan innersidan av ekrarna mot skivan så dem kanske inte får plats heller. Brembo-ok får inte plats t.ex. Tack annars!
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.