SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning BC Coilisar eller orginal på sti -04

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 60 totalt)
  • Författare
    andreaswrx
    Deltagare

Ska åka dit på måndag och prata lite, Är i bra prisklass och har bara hört bra om dom så till våren har man ny setup! PS: Hade du telenr kvar? DS

Har du varit och kollat hos dom eller vad blev det för några?

johan_gt
      Deltagare

Har du fått fram några renoveringskostnade eller pris på reservdelar ännu jeppe? Blev ju jävligt tyst här inne! Är nog mer än jag som vill veta! Är nog en del här inne som ska köpa dämpare i vinter och vill ha reda på hela kostnaden och inte bara inköpet

Eh köp BC och köp nya när de går sönder istället 😛

andreaswrx
        Deltagare

Eh köp BC och köp nya när de går sönder istället 😛

bättre att köpa riktiga grejer direkt som jag gjorde!

TomK
          Deltagare

Det är nog ingen som lämnar in ett par coilisar som kostar 6-8000:- på renovering. Släng och köp nytt! 🙂

TomK
            Deltagare

bättre att köpa riktiga grejer direkt som jag gjorde!

Ja alla skiter ju pengar och lägger 30k eller mer på stötdämpare.

Kina grejerna fungerar nog alldeles utmärkt för den hobbyverksamhet som dom flesta här inne sysslar med.

andreaswrx
              Deltagare

Ja alla skiter ju pengar och lägger 30k eller mer på stötdämpare.

Kina grejerna fungerar nog alldeles utmärkt för den hobbyverksamhet som dom flesta här inne sysslar med.

jag gav 16k för mina efter att man kört skrott på första kina omgången så är man uppe i vad minar kostar! och kom inte och säg att alla inte kan köpa sådan här låg ute ett sett till subaru 02-06 för 15k för någon veckor sedan!

TomK
                Deltagare

jag gav 16k för mina efter att man kört skrott på första kina omgången så är man uppe i vad minar kostar! och kom inte och säg att alla inte kan köpa sådan här låg ute ett sett till subaru 02-06 för 15k för någon veckor sedan!

Stog det inte i din annons att dom dom som du säljer kostade 90k nya??

Får jag dina Proflex för 15??

andreaswrx
                  Deltagare

Stog det inte i din annons att dom dom som du säljer kostade 90k nya??

Får jag dina Proflex för 15??

japp bra utpris på dessa!
                    dom passar inte på din endå!

man har kontakter så man kan få tag på grejer för ok priser! mina har gått en säsong i subaru cupen renoverade mellan vinter och sommar säsong och nu renoverade igen! har gått 6 rallytävlinga

andreaswrx
                    Deltagare

Har man fabrikskontrakt så får man betalt för att åka med Reiger tex, jävla B att ha kontakter och behöva betala nåt alls för fjäderbenen när man kan få 60 mille om året (på Colin McRaes tid…)

är väl bara 4 som har betalt för att köra nästa år i vm verkar det som!

yngwie
                      Deltagare

Funderar på köpa BC-coilovers istället för sänkfjädrar. Ni som har dessa är ni nöjda? Jag kommer köra året runt uppe i norrland.

TomK
                        Deltagare

Jag är nöjd med mina. Har dock inte vinterkört dom.
                          Men finns ganska många på amerikanska forum som Vinterkört sina och det ska fungera bra.
                          Dom kan upplevas som lite hoppiga tycker jag men det ska man nog räkna med.
                          Jag tror nog att det iaf är dom bättre av budget grejerna.
                          Helt klart värt pengarna.

johan_gt
                          Deltagare

Har kört mina i vinter och färgen på fjädrarna har nästan släppt.
                            Men själva dämparen ser ut som ny. Är riktigt nöjda med mina med tanke på priset.

yngwie
                            Deltagare

Okok, vilka kör ni, BR eller RE?

johan_gt
                              Deltagare

Okok, vilka kör nu BR, RE?

Jag kör BR.

yngwie
                                Deltagare

Okej 🙂 Synd att de blir lacksläpp så fort, de var ju lite dåligt! Men får se vad det blir.

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.