SSC Annonser Säljes – Delar BC Racing ER Coilovers Impreza WRX/STI (GC6/GC8) 1997-2001]

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    scherpen
    Deltagare

Hejsan!

Tänkte titta intresset på mina coilovers som knappt är körda förra sommaren. tror inte dom har rullat med änn 100 mil. köpte dom från j-spec nya och dom är så gott som i nyskick. riktigt vassa dämpare som har 30 justeringslägen på hårdhet och på retursidan, höj och sänktbara från standard till 65mm. Anpassade för bana och drifting körning!

Nypris 13900:-

Pris: Bud

hedberg____
      Deltagare

Hejsan!

Tänkte titta intresset på mina coilovers som knappt är körda förra sommaren. tror inte dom har rullat med änn 100 mil. köpte dom från j-spec nya och dom är så gott som i nyskick. riktigt vassa dämpare som har 30 justeringslägen på hårdhet och på retursidan, höj och sänktbara från standard till 65mm. Anpassade för bana och drifting körning!

Nypris 13900:-

Pris: Bud

hej ett bud 4500?

nilsson
        Deltagare

tjena jag kan ge dig 5000 för dem.

Fredrik

hedberg____
          Deltagare

Hoppas inte du skambudar lika hårt öga mot öga med folk för då kommer du få uppsöka tandläkaren inom en snar framtid misstänker jag. 🙂

de står bud? då la ja ett lågt bud för ja vill få ett rikt pris… kan ju köpa nya för 7000….

TomK
            Deltagare

de står bud? då la ja ett lågt bud för ja vill få ett rikt pris… kan ju köpa nya för 7000….

Säker på att det är ER och inte BR för 7000:-?

Gystompa
              Deltagare

Du kan inte köpa nya såna här för 7000:-.
                Inte ens BR serien får du för 7000:-, BR kostar 9800:- i sverige. Och det vet jag får jag har nyss köpt såna.

Synd att jag hann beställa mina BR series innan, har säkert öppet köp i 30 dagar från j-spec men undra hur poppis man skulle bli där om jag nu exempelvis skulle vilja ha dom här istället, för dom här är ju en högre serie 🙂

Gystompa
                Deltagare

Ja du kunde ju köpa GT för 28 lakan också och vi vet ju hur det gick. 🙂

Kunde inte sagt det bättre själv 🙂

nilsson
                  Deltagare

Sålda till mig 🙂

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.