Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Jag skulle behöva låna en backspegel till en GT, gärna en ’00 men det spelar egentligen ingen roll till vilken årsmodell (99 eller 00) för de är väl lika. Behöver låna i slutet av juli under en tid då jag behöver spegeln för tillverkning av glasfiberform för gjutning av spegeladapter. Om ingen har en över tar jag en av mina egna, men om någon har en över så tar jag ju hellre den så jag inte blir stoppad av polisen och får böter eller något.

Alltså, behöver låna en backspegel till en GT under juli/augusti. Spelar ingen roll om det är höger eller vänster, har du två tar jag gärna båda.

Tack på förhand!

mackan79
      Deltagare

Kom ihåg att jag har ju orginalspeglarna liggandes i förrådet som jag skulle kunna skicka ner till dig. Är från min -99:a.

Är bara att höra av dig om du inte får tag på några närmare så skickar jag dom med posten.

/Marcus

/Varför ligger stockholm så avsides??

Niklas
        Deltagare

macken79: Super, om du gör detta så får du rabatterat pris på plattorna för jag antar att du vill ha. 😉

/N – bor avsides 😀

Janne248
          Deltagare

Du kan inte låna Mauels orginal spegel då!?

Niklas
            Deltagare

De som vill hjälpa till och lånar jag gärna av, men jag tänker inte fråga runt och tigga till speglar. Men det har nog löst sig på WRX-fronten då PetterSolberg kan tänka sig att skicka en spegel.

Niklas
              Deltagare

Ingen i Stockholm som har en backspegel till en GT liggande, kan komma och hämta den ikväll. Please! 🙂

EDIT: Annars får vi vänta på paket från Norrland som anländer på fredag eller nästa vecka innan jag kan åka till glasfiberkillen.

jraberg
                Deltagare

Ingen i Stockholm som har en backspegel till en GT liggande, kan komma och hämta den ikväll. Please! :)EDIT: Annars får vi vänta på paket från Norrland som anländer på fredag eller nästa vecka innan jag kan åka till glasfiberkillen.

bilen står bara och rostar ihop nu ändå så det ska jag väl kunna hjälpa till med om jag får tillbaka den/dem i samma skick 😉
                  är det spegeln du är ute efter eller hela hållaren? var länge sedan jag demonterade så du får gärna komma hit med en hjälpande hand.
                  mitt mobilnummer skickar jag i pm till dig om du inte redan har.

Mvh
                  -JR

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.