Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Jonas
    Deltagare

Jag har äntligen fått tatt förnuftet till fånga och skaffade i torsdags en Impreza GT, en jättekul bil.:9 Det tråkiga är att när jag var ute och körde med den idag var det dåligt plogat på vägen så mittensträngen under bilen slog sönder framspoilern i tre delar, tack för det vägverket!;(

De hadde alltså plogat andra sidan av vägen och lagt strängen på min sida av vägen. Tilläggas bör att det var relativt mörkt ute. Dock hadde jag tur så det var bara extra spoliern som paja, så nu undrar jag vad man får tag på en ny likadan spoiler, eller tror ni att det går att laga den? Den gick i tre bitar.

Så om någon vet vad det är för märke på spoilern kanske ni kan posta en länk dit eller så och vad den kostar, eller någon av er kanske har en liggandes någonstans som ni vill sälja, jag är tacksam för all hjälp jag kan få.

Jag har hittat bilder på min bil här på hemsidan i “SubaruJohan´s” galleri så jag antar att det är hans gammla bil. Så jag lånar en bild därifrån så att ni ser en bild på spoilern det handlar om monterad på min nya, grymma, tuffa, snabba, råa bil;-) ja ni hajjar´.http://www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi476/Subarun_0062

“SubaruJohan”
      Jag undrar om det är din gammla bil på bilden om det är så skulle jag behöva fråga dig ett par grejer om bilen, om det är okey så kan du väl skicka mig PM helst med ett nummer jag kan nå dig på. Det gäller ett garantiärende på fälgar. Jag skickar ett PM till dig med lite mer information om saken snart.

Mvh Jonas Härling

Janne248
      Deltagare

>Så om någon vet vad det är för märke på spoilern kanske ni
        >kan posta en länk dit eller så och vad den kostar, eller någon
        >av er kanske har en liggandes någonstans som ni vill sälja,
        >jag är tacksam för all hjälp jag kan få.

Det är en Trust / GReedy spoiler! Jag har en likadan!

Finns att köpa på Nippon Power.
        Men det är dyrt att få hem den.
        Se: http://www.solace.mh.se/~el302/subaru/spoiler.html

Finns också i Japan hos Takakaira.

Jonas
        Deltagare

Tack för infon “Janne248”. Den finns inte att köpa genom nån firma i Sverige? Jag har väl tänkt att visa upp spoilern hos en lackerare och se ifall det går att fixa den först.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.