SSC Allmänt snack Allmänt småprat Bekräftelse SMA Licensförsäkring?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

Är det någon som har fått en bekräftelse att den är betald?

Jag betalade min på förfallodagen och har inte fått någon bekräftelse alls ang detta. Det är trots allt 1,5-2 månader sedan.

/Mikael

goldog
      Deltagare

OT : Räcker med att kunna visa upp Försäkringsbeviset på fredag va ?

down_the_drain
        Deltagare

Är det någon som har fått en bekräftelse att den är betald? Jag betalade min på förfallodagen och har inte fått någon bekräftelse alls ang detta. Det är trots allt 1,5-2 månader sedan./Mikael

Jepp.. har fått ett plastkort typ ett kreditkort hemskickat som säger att jag en SMA licens.
          Teckande den 11/,betalade den 24/4 och fick hem det ca 2-3v efter betalningen.

/P

Pasi_k
          Deltagare

Jepp.. har fått ett plastkort typ ett kreditkort hemskickat som säger att jag en SMA licens.Teckande den 11/,betalade den 24/4 och fick hem det ca 2-3v efter betalningen./P

En sådan väntar jag med på….

Palm
            Deltagare

Har inte jag heller fått, gäller inte försäkringsbrevet man kunde skiva ut/spara som PDF? Har fått bekräftelse mail från någon på SMA att försäkringen gäller nu men något plastkort har jag inte sett till!?

challe
              Deltagare

Det tog ett par månader för mig att få plastkortet, men va inte orolig för det, ta bara med bekräftelsen så är allt frid och fröjd

griml0ck
                Deltagare

Till mig sa dom att man bara får ta med pappret man fick med fakturan och ett utdrag från sitt internet konto att det är betalt som bevis. Räcker bara det första pappret är det väl smidigast. Men man kan ju ej bekräftat att man betalt med den.

challe
                  Deltagare

Men man kan ju ej bekräftat att man betalt med den.

Nej det har du ju rätt i…. ”tänkte inte på det” 😀

goldog
                    Deltagare

Vore bra med direktiv från ”crew” vad man behöver ta med sig 🙂

SPiKE
                      Deltagare

Till mig sa dom att man bara får ta med pappret man fick med fakturan och ett utdrag från sitt internet konto att det är betalt som bevis.

Helt rätt, men ta med alla papper så löser det sig.

//H

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.