Detta ämne har 2 svar, 1,222 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 5 månader sedan av Aquila. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 3 juli, 2002 kl. 18:49 #255 MangeDeltagare tanken var nästan tom imorse när jag skulle åka till jobbat. Så jag tankade bara i 10 liter pga lite sen till jobbet. Nu vill vill inte lampan slockna även fast jag har massa bensin i tanken. Någon som kan veta vad det kan bero på?? lite irriterande /Mange 4 juli, 2002 kl. 06:25 #36496 GT_PGDeltagare den slocknar inte förrän man har tankat betydligt förbi den “8-liter-kvar-gränsen” tanka fult 😉 så ser du det … 4 juli, 2002 kl. 13:20 #36497 AquilaDeltagare PG> Han skrev faktiskt “en massa bensin i tanken”… >tanka fult så ser du det … Menar du att man ska skruva av skyltarna och köra in på en bensinstation med butik, tanka upp och sticka iväg med skrikande däck och utan att betala? /Aquila NOW in upgraded version WITH Wheels! Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.