SSC Allmänt snack Allmänt småprat Besikning med min flyttgods Sti

• Detta ämne har 18 svar, 3,642 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av Fricke.w.
Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Garagekungen
    Deltagare

Jag skulle kunna ge min högra hand tror ja 😉 för en äkta Mustang Boss 69-70 tycker de är så jäkla rått med väsade smal block, helst av allt skulle jag se att den bossen var en föredeta transam seri bil, med väghållning och dom trimmade motorerna dom körde med 😉 å blir alldeles knä svag när jag tänker på ett sånt sommar åk 🙂 men dröma kan man ju, är inte biliga dom om de är en äkta.

Tyvärr var det inte en av de modellerna du (och även jag) helst skulle vilja ha (Boss, gärna med tillägget Hemi…) – men priset kan vara en del av förklaringen. :rolleyes:

Gillar du utseendet (vilket är i princip lika) så hittar du lite bilder på bilen på min hemsida (som jag inte har gjort nåt med de senaste åren – så ha överenseende med layouten…).
      :p

Fricke.w
      Deltagare

Jo de är klart spelar inte så stor roll va de är för en, ärvde en muse av farfar ja, men tyvär så var de en 74 fastbak i graber blue, inte specielt fin dom tyvär 🙁 och till råga på allt så var de en v6 i den också.
        Men alla fatsbak mellan 67-70 är ju vansinigt snygga 😉
        Har redan tittat på din för länge sedan 🙂 säg att du har den kvar och har höga planer för den.
        Och snälla gör en boss 302 klon av den 😀

Garagekungen
        Deltagare

Fricke,
          Jag tror vi får fortsätta att vältra oss i denna själ(v)njutning på annan plats i forumet, annars kommer vi bli avhysta av nån moderator för OT… 😀

Låt oss ta detta när vi ses…
          …du kommer väl till Orsa 😉

Fricke.w
          Deltagare

Jo då jag hittar nog dit, måste ju se vad ni hittar på där 😉

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.