jaha då har jag testat gick inget vidare, bilen gick bra på låga varv men när jag gasade på lite ryckte o hoppade den som f-n, dessutom lös check engine lampan. Så jag antar att LMM är trasig får bli till o byta den. Någon som vet ett bra ställe att beställa en ny LMM ifrån?
Försök att låna/hyra en av nån i västerås, du behöver ju inte den iallafall förutom till besiktning 😉 Då sparar du typ 1400:- eller vad det är dom kostar.
nja västerås blir väl lite långt att låna en när jag bor i tranås jönköpings län 😀
känner ingen i närheten som har en som jag kan låna tyvärr 🙁 så jag är nog tvungen att köpa en. Kan man köpa en på mekonomen eller är det subaru återförsäljare som gäller?
ok ja misstänkte de, du trodde ja va förra ägaren kanske, jag köpte den av en kille i eskilstuna, kom på att jag fick me en extra LMM när ja köpte bilen men jag vet inte om den funkar får testa annars blir de te o köpa en.
Då va det fixat, fick min nya lmm slängde i den o bytte till org styrbox och va o besiktade den idag gick igenom utan problem.Tack för all hjälp o alla svar 🙂
Kan vara vart att ta ut den nya LMM’en nu nar du besiktigat isf (om inte link anvander den, dvs) sa att den inte gar sonder till nastan gang 🙂