SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor besiktning med för höga avgasvärden

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    danielj
    Deltagare

jaha då har jag testat gick inget vidare, bilen gick bra på låga varv men när jag gasade på lite ryckte o hoppade den som f-n, dessutom lös check engine lampan. Så jag antar att LMM är trasig får bli till o byta den. Någon som vet ett bra ställe att beställa en ny LMM ifrån?

lunkan
      Deltagare

Försök att låna/hyra en av nån i västerås, du behöver ju inte den iallafall förutom till besiktning 😉 Då sparar du typ 1400:- eller vad det är dom kostar.

danielj
        Deltagare

nja västerås blir väl lite långt att låna en när jag bor i tranås jönköpings län 😀
          känner ingen i närheten som har en som jag kan låna tyvärr 🙁 så jag är nog tvungen att köpa en. Kan man köpa en på mekonomen eller är det subaru återförsäljare som gäller?

lunkan
          Deltagare

Aha då blandade jag ihop dig med en annan kille :+

danielj
            Deltagare

ok ja misstänkte de, du trodde ja va förra ägaren kanske, jag köpte den av en kille i eskilstuna, kom på att jag fick me en extra LMM när ja köpte bilen men jag vet inte om den funkar får testa annars blir de te o köpa en.

lunkan
              Deltagare

Nej jag har min pärla kvar 🙂 Den säljer jag ”aldrig”;) Lycka till med allt iallafall.

Mats
                Deltagare

Det blir till att handla från den lokala Subaru verkstaden.

Mats
                  Type R ’99

LegacyLarsa
                  Keymaster

Jag kör med link, och vid bilprovning skruvar jag i standard ecun, tar 10 min, bilen går lite slött men det har inte varit några som helst problem.

/Lars

danielj
                    Deltagare

ok tack får bli o beställa en därifrån

danielj
                      Deltagare

Då va det fixat, fick min nya lmm slängde i den o bytte till org styrbox och va o besiktade den idag gick igenom utan problem.

Tack för all hjälp o alla svar 🙂

Digits
                        Deltagare

Då va det fixat, fick min nya lmm slängde i den o bytte till org styrbox och va o besiktade den idag gick igenom utan problem.Tack för all hjälp o alla svar 🙂

Kan vara vart att ta ut den nya LMM’en nu nar du besiktigat isf (om inte link anvander den, dvs) sa att den inte gar sonder till nastan gang 🙂

danielj
                          Deltagare

jajemen de ska jag göra 🙂

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.