› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Beställa från Gruppe-s?
- Detta ämne har 7 svar, 1,147 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 3 månader sedan av
STIred.
-
FörfattareInlägg
-
27 oktober, 2006 kl. 05:27 #9829
Twinturbo
DeltagareTänkte skicka iväg en beställning till gruppe-s och tänkte betala med kontokort som vanligt, men nu när allt är klart så säger de att de endast tar ”wire transfer” på internationella order x(
Någon annan som beställt därifrån?
Brukar de krångla så?
Kan tillägga att det tog nästan två veckor innan jag fick svar på mitt första mail…
Känns lite oseriöst om man säger så. Blir nog Ebay som man kan lita på istället…
27 oktober, 2006 kl. 05:48 #109044STIred
DeltagareNär jag köpt därifrån så har jag köpt genom JRM, har funkat bra, slipper man strula…
/r
[font FACE=”Arial”]———————————————————————————
I can live with the despair, it’s the hope that kills me
———————————————————————————
It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not
————————————————————————————————————————
rödSTI27 oktober, 2006 kl. 07:41 #109047Twinturbo
DeltagareNär jag köpt därifrån så har jag köpt genom JRM, har funkat bra, slipper man strula
Nja, strular gärna lite för att komma undan lite tull, moms och andra firmors påslag, men rent allmänt verkar gruppe-s vara en strulfirma, eller?
27 oktober, 2006 kl. 07:45 #109041SecretAgentMan
Deltagaresales@ravspeconline.com – hälsa från Jerry…bästa firman jag någonsin haft att göra med, och han grejar det mesta. 🙂
/J
27 oktober, 2006 kl. 07:56 #109043p_ilis
DeltagareGillar också Ravspec men http://www.z1auto.com/ har också varit mycket bra!
Mvh
Peter27 oktober, 2006 kl. 08:51 #109046FlyingFin
DeltagareTänkte skicka iväg en beställning till gruppe-s och tänkte betala med kontokort som vanligt, men nu när allt är klart så säger de att de endast tar ”wire transfer” på internationella order x( Någon annan som beställt därifrån?Brukar de krångla så?Kan tillägga att det tog nästan två veckor innan jag fick svar på mitt första mail…Känns lite oseriöst om man säger så. Blir nog Ebay som man kan lita på istället…
Jag har köpt en hel del grejer genom Gruppe-S, de är ganska struliga, att få email svar är svårt, om man ens får något svar. Att ringa dem, du har tur om de svarar och oftast så finns den personen som man söker in på plats!?
Du kan ju betala via PayPal om du vill, det gjorde jag.
Jag kommer nog inte att handla av Gruppe-s något mer… Ska vara någon enstaka grej i så fall och som man inte har bråttom med att få hem.
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :727 oktober, 2006 kl. 08:54 #109042SecretAgentMan
DeltagareNu följer jag inte med i logiken igen…man är inte nöjd alls med tidigare leveranser, det finns folk som har oerhört goda erfarenheter av andra liknande leverantörer….men man kan tänka sig att handla vidare om det är småsaker man inte har bråttom med?
En leverantör som strular har inget mer att hämta hos mig i alla fall…
/J
27 oktober, 2006 kl. 10:52 #109045STIred
DeltagareNja, strular gärna lite för att komma undan lite tull, moms och andra firmors påslag,
He he det har jag sluppit ändå 😉 😀
/r
[font FACE=”Arial”]———————————————————————————
I can live with the despair, it’s the hope that kills me
———————————————————————————
It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not
————————————————————————————————————————
rödSTI -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.