SSC Allmänt snack Allmänt småprat bestulen igen, på ventil nipplarna

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    abacus
    Deltagare

fy fan och helvete, ursäkta mitt grövre språk detta är 4 gången som någon snor mina ventil hattar ifrån bilen, inga pengar i dom, 4 st cromade ifrån bilteama för 19,90 men fan vad jobbigt det är…

Ska man behöva pensla dom med ebola,antrax,hiv, eller någon annan skit för att få behålla dom… jag är grymt less på detta…

IMPREZA FOREVER
      Deltagare

Ja jag blev av med mina jag oxå i går kväll när jag va på föraldramöte på skolan. Jag garanterar att det är nå små jävla moppepissungar.x(

rickey
        Deltagare

Ser du några moppar med subaru ventilhattar så vet du vem du ska pryla!

LegacyLarsa
          Keymaster

Det är inte bara moppekidzen som snor, småglinen på 12-13år gör det åxo..
            Synd att det inte går att elektrifiera dom..

/Larsa

FeA
            Deltagare

Jag har blivit av med mina några ggr oxå, vid varje tillfälle har endast 2st stulits, hmm… :+

Men sen jag drog åt dom med tång så har jag fått behållt dom, för nu orkar inte dom små äckliga moppeungarna skruva bort dom }(

MariaimprezaGT
              Deltagare

jag har blivit av med mina så många gånger så jag har numera en påse med nya ventiler 🙂

ett tips jag fick är att ta svag gänglåsning, ytterst lite.. så man inte får av ventilerna med fingrarna… inget jag provat än, men jag är beredd på att göra de om de går år 10 st ventiler per år i fortsättningen…

Maria

Skylifting is teh #### 😉

tendency
                Deltagare

Kör på standard svarta plastventiler istället, så slipper ni problemet! 😉

Och lite OT…
                  LegacyLarsa
                  På gång i region Dalarna: Gokart i Grängesberg 23/8 missa inte det!Inte dags att uppdatera signaturen? 😛

Imprezan i garaget
                  Capricen i garaget

abacus
                  Deltagare

jo det funkar säkert, inte lika snyggt, men praktiskt kan jag hålla med om, funderar på att köpa en påse med svarta gummi hattar och sedan spreja dom med alufärg….

Edit. Något är det ju med dom för till och med på bilteama som har dom dessa hattar bakom disk….

yngwie
                    Deltagare

Hehe jag tog 2st cyckelpojkar på bar gärning, när dom skulle skruva lös mina nipplar. Jag tror inte dom gör de igen. Jag fråga vad dom höll på med, en av dom såg ut som han sett ett spöke 😉

rickey
                      Deltagare

Kan förstå att de hade ungefär samma min som de 10 ungar tog min grill…

Tände grillen på gården och gick in och gjorde iordning köttet, när jag kom ut igen stod det en massa ungar runt grillen som var full med hamburgare…

Jag behövde bara säga; hörrni grabbar, var gör ni..(!)

:+

yngwie
                        Deltagare

Kan förstå att de hade ungefär samma min som de 10 ungar tog min grill…Tände grillen på gården och gick in och gjorde iordning köttet, när jag kom ut igen stod det en massa ungar runt grillen som var full med hamburgare…Jag behövde bara säga; hörrni grabbar, var gör ni..(!):+

Haha jag skulle tro de, dom stackars ungarna var hungriga 😉

Addson
                          Deltagare

Men vi kom ju på för ett par år sen att det va babar som stal dom!!!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.