SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Bil-ljudfirma i Stockholm?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Toni
    Deltagare

Jag har inga krav på super-duperljud. I Imprezan så hade jag ett kit från MDS med Fanatic baslåda som kostade 2000kr. Plus att jag bytte till Jerrys tips med JBL-högtalare fram. Det blev bra ljud för 3500kr tyckte jag.

Till min nya Outback kan jag tänka mig lägga max 5-6000kr. Baslåda och lite renare diskant/mellanregister är det jag önskar mig. Vilken firma kan ni rekommendera i Stockholmstrakten som är duktiga och dessutom inte prompt måste rekommendera grejer för 20 000kr som jag ändå inte förmår uppskatta vitsen med?

skytiskapilen
      Deltagare

Danderyds Bilstereo/Hemmabio. Grymt trevliga och duktiga.

/Andreas
        http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/sarge/Tire_anim.gif
        – Original Gangster –

Niklas
        Deltagare
          2ny
          Deltagare

installationsproffsen är duktiga.

Installationsproffsen
            Ynglingag. 19, 11347 STOCKHOLM 08-30 65 20

😀 😀

pannan
            Deltagare

Finns en rad olika framsystem att välja mellan i den prisklassen du vill ligga i. Dock får du räkna med att det inte blir något värstingsystem.

Kika på JBL som du hade innan likaså Infinity. Om du vill lägga till lite mer pengar har du MB Quart som gör ruskigt välljudande system. Dessa säljs hos BRL. Du har trevligt folk på BRL vid Globen.

Om du lägger till ytterligare pengar har du ett märke som heter Focal (JM Lab i hemmasammanhang, de som kan Hi-fi vet vad det är) som säljs av bl a PM vid Motorborgen.

Jag har aldrig varit något MDS fan utan håller mig till kvalitetsmärken 🙂

Janne248
              Deltagare

Tror inte en
                http://www.scoobyworld.co.uk/trolleyed/images/products/t_blitzdv.gif
                funkar så bra på en icke turbo motor! 😉 :+

Manor
                Deltagare

Hej Toni !

Jag har vänt mig till Gumperts (vallhallavägen) med de senaste bilarna. De har verkligen ställt upp, och allt har fungerat perfekt (i 5,5 år nu i Imprezan).

mvh Mats N

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.