› SSC › Allmänt snack › Foton och filmer › Bilder: Isåka på Tämnaren, Harbonäs, 21 februari -09
- Detta ämne har 7 svar, 987 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 8 månader sedan av
Marie Pott.
-
FörfattareInlägg
-
22 februari, 2009 kl. 20:05 #22918
Marie Pott
DeltagareHär har ni bilder från lördagens isåka på sjön Tämnaren utanför Harbo.
Det är i alla fall en Impreza med på bilderna (Lilla Tingeling med karl, va? 🙂 ).
Min nyinskaffade GT kombi -00:a fick stå bredvid och skämmas med sina
dubbfria vinterdäck… 😉http://motorsportbilder.potts.se/#12.0
/Marie – back in the träsk
23 februari, 2009 kl. 20:38 #198528Tallen
DeltagareFina bilder, verkar ha varit en kanonträff 🙂
/Daniel, också tillbaka i träsket med Tallexpressen 5.
24 februari, 2009 kl. 01:35 #198530alrik
DeltagareRänderna går aldrig ur brukar man ju säga… 😛
Tallen
En Legacy Turbo igen?Själv så råkade jag ramla över en Audi A4 Avant quattro 3,0 s-line – 2003 för rätt peng. Jag lär dyka upp på isen när det blir någon träff i närheten. Caddyn är ekonomisk men fan inte rolig… 🙂
/Mikael
24 februari, 2009 kl. 11:30 #198529Tallen
DeltagareTjena Alrik. Det blev en Impreza GT kombi -94 🙂
Trevliga bilar de där A4orna, en sån är ju en trevlig kompromiss, komfort, motor med både botten kraft och toppeffekt, och ”riktig” fyrhjulsdrift.
Hoppas det blir nån mer träff innan snön går bort./Daniel
24 februari, 2009 kl. 12:55 #198532Marie Pott
DeltagareJa, hur man än vänder sig så har man ränderna bak, eller hur var det man sa? 🙂
Det ser ju däremot rätt dystert ut på isfronten här på hemmaplan. Plusgrader och vatten på isen redan nu på västersjön… 🙁 Men vad jag förstått ska de åka på Tämnaren på söndag igen, men då kommer inte vi att vara där. Bäbisanländning är förväntad på fredag och sen går det ju åt så infernaliskt med kosing att fara runt på iääsäääähn…
Grattiluttationer i alla fall både Alrik och Tallen till mycket fina bilar! 🙂
/Marie – randig på alla ledder
1 mars, 2009 kl. 13:25 #198531Lilla_Tingeling
DeltagareHär har ni bilder från lördagens isåka på sjön Tämnaren utanför Harbo. Det är i alla fall en Impreza med på bilderna (Lilla Tingeling med karl, va? 🙂 ). Min nyinskaffade GT kombi -00:a fick stå bredvid och skämmas med sina dubbfria vinterdäck… 😉http://motorsportbilder.potts.se/#12.0/Marie – back in the träsk
Yepp… Det var Tobbe och jag som åkte den silvriga Subban. 🙂
Vi hade en riktig toppendag ute på isen. Tokskojj!!! Synd att banan ligger under vatten nu. Antar att säsongen för iskörning är över nu. ;(// Lena
1 mars, 2009 kl. 22:50 #198533Marie Pott
DeltagareJa, visst var det en kanondag! Men som du säger, tyvärr är nog säsongen över var man än åker, åtminstone häromkring… Hoppas vintern blir lika bra nästa år!
/Marie
1 mars, 2009 kl. 22:51 #198534Marie Pott
DeltagareOj, dubbelpost… :/
/Marie
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.