› SSC › Allmänt snack › Träffar › Bilder och Filmer från SSI Kristianstad 1 sept 2007
- Detta ämne har 21 svar, 1,520 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
4 september, 2007 kl. 18:57 #148360
900turbotokig
Deltagarekonbanan var skit skoj, vad fick den bästa i impreza klubben för tid?
Mvh Jakob
4 september, 2007 kl. 19:04 #148355Andersson
DeltagareTack imprezavänner för en trevlig lördag med ganska bra väder och gott lamkött, lite bökigt bara med grillning så nästa gång beställer vi väl utkörning eller,minid o jonni 😉
Sönd.bjöd oxå på uppehåll o några fina lopp på R-Knutstorp.
Tack till de 3 ”blåbärsbilarna”jag mötte på hemvägen som inte vände trots feber på hastighetstermometern 😉
Tripm.stannade strax över 80 mildenna helgen oxå, så det blev runt 170mil på 2träffar denna månaden,Köpte bilen för att köra med 🙂
Ses i Kokarboda!MVH C Andersson / Mr Konjak
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!5 september, 2007 kl. 03:17 #148358rickey
DeltagareVar det ingen mer än jag och Pasi som hade kameran med sig tro? 😉
5 september, 2007 kl. 05:27 #148351Pasi_k
DeltagareVar det ingen mer än jag och Pasi som hade kameran med sig tro? 😉
Micke Hotade med att han skulle fylla min inbox.. 😛
Har inte märkt av det än. .:PDetta får vi göra om.. 😀
Mvh Pasi.
5 september, 2007 kl. 05:29 #148352Pasi_k
DeltagareTack imprezavänner för en trevlig lördag med ganska bra väder och gott lamkött, lite bökigt bara med grillning så nästa gång beställer vi väl utkörning eller,minid o jonni ;)Sönd.bjöd oxå på uppehåll o några fina lopp på R-Knutstorp.Tack till de 3 ”blåbärsbilarna”jag mötte på hemvägen som inte vände trots feber på hastighetstermometern ;)Tripm.stannade strax över 80 mildenna helgen oxå, så det blev runt 170mil på 2träffar denna månaden,Köpte bilen för att köra med :)Ses i Kokarboda!MVH C Andersson / Mr KonjakFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!
Nu Vet vi hur Betong-Scouter ser ut = Minid , Jonni och Taggen. 😀 😀
Trodde inte du skulle fåå fart på din 10år gammla engångsgrill.. 😛
MVh Pasi.
5 september, 2007 kl. 21:52 #148356Andersson
Deltagare(Trodde inte du skulle fåå fart på din 10år gammla engångsgrill..)
Jo då,allting brinner bara man får eld på det 😉
Gick ju t.o.m att poppa popcorn på den 😀MVH C Andersson / Mr Konjak
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!6 september, 2007 kl. 05:12 #148353Pasi_k
Deltagare(Trodde inte du skulle fåå fart på din 10år gammla engångsgrill..) Jo då,allting brinner bara man får eld på det ;)Gick ju t.o.m att poppa popcorn på den 😀 MVH C Andersson / Mr KonjakFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!
Joo det gick det ju.. 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.