Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
  • Författare
    Hjelm
    Deltagare

18×8 BBS Challange Motorsport just nu Guld 🙂

Torgan
      Deltagare

Rota g-force 9×18 et35 bak och et38 fram

pettsun
        Deltagare

Stiligt!

Nu har jag lättat på lädret och handlat mig ett gäng fälgar.
          Blev 18×9.5 ET+35, kommer slunga dit 225/40-18 eller 235or.
          Kommer nog bli lagom stance på stackarns Forestern.

Åter kommer med bild i slutet av veckan när jag har fått hem fälgarna.

JohanLofgren
          Deltagare

Funderar starkt på att beställa hem Rota GRA 17×7,5″ till min mörkblåa gt. Funderar på gunmetal då jag kör med mörka blinkers och tonade bakljus. Vad tror folket? http://www.gand.nu/sv/gra/3040-rota-gra-17×75.html

Joakimgabrielsson
            Deltagare

Beställ från nordicrota.com istället. Jag tror jag sparade 2000 på att göra det mot gands priser. Snabb leverans också.

pettsun
              Deltagare

Fick just hem mina flägar 🙂

Patrick P931
                Deltagare

Coolt! Blir väldigt spännande att se slutresultatet.

Hittade denna bild på deras hemsida, photoshoppad eller?

pettsun
                  Deltagare

Vad tror ni man sk köra på för däck fabrikat?
                    JU Billigare ju bättre 🙂 funderar på nankang ns2 eller falken 914.
                    Vad tror ni är dem bästa budget däcken?

Patrick P931
                    Deltagare

Inte vara dumsnål. Vägra betala svenska överpriser istället. 😉

http://www.idealo.de/preisvergleich/MainSearchProductCategory.html?q=225%2F40-18

Du kan få Conti SportContact 5 för knappt 1000 kr st ink frakt…

Kolla även Camskill då pundet också är otroligt lågt just nu.

fjar
                      Deltagare

xxr 527 18 8,75 et35 med 235/40 toyo proxes

abw breddning på G

pettsun
                        Deltagare

Inte vara dumsnål. Vägra betala svenska överpriser istället. 😉

http://www.idealo.de/preisvergleich/MainSearchProductCategory.html?q=225%2F40-18

Du kan få Conti SportContact 5 för knappt 1000 kr st ink frakt…

Kolla även Camskill då pundet också är otroligt lågt just nu.

Lät intressat. ska kolla upp de.
                          Funderar på att köra Toyo t1r, Nån som testat? hur är ljudnivån? slitage vid negativ camber? grepp?

Patrick P931
                          Deltagare

Enligt min åsikt för liten skillnad i pris för att motivera något annat köp än Conti SC5 eller Goodyear F1 Asy 2.

Jag tror att dessa 2 däck är utan tvekan det bästa som finns för gatbilar på marknaden idag.

csjovold
                            Deltagare

Team Dynamics Pro Race 1.2 18″
                              Till salu för övrigt!

pettsun
                              Deltagare

Enligt min åsikt för liten skillnad i pris för att motivera något annat köp än Conti SC5 eller Goodyear F1 Asy 2.

Jag tror att dessa 2 däck är utan tvekan det bästa som finns för gatbilar på marknaden idag.

Jao säkert bra däck, men ingen av dessa stretchar speciellt bra.
                                Så det vart Toyo T1r 225/40-18″ får se om jag blir nöjd. Dom var då relativt billiga på Däckonline.

Patrick P931
                                Deltagare

Haha, glömde visst den lilla detalijen streeeeetch! 😉

Spännande att se slutresultatet! Ska du rulla skärmar osv?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.