› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › bilder på forumet endast för SSI medlemar?
- Detta ämne har 18 svar, 1,377 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 2 månader sedan av
Jimzon.
-
FörfattareInlägg
-
30 september, 2009 kl. 19:35 #10983
Jimzon
DeltagareJag undrar om bilder jag lägger upp på SSI hamnar på tex googel osv?
Har lite bilder från min tid som praktikant på Prodrive i England våren 2007 som ni kanske skulle tycka om. fråga då min handledare om jag fick ta biler osv men det var okej men på avstånd. Mycket hysch hysch tyvärr
1 oktober, 2009 kl. 06:03 #120375Kvarnis
DeltagareHm… nja
Men det är bäst nån webbis svarar 😀1 oktober, 2009 kl. 08:40 #120373syke
BlockeradBetalande SSI-medlemmar kan lägga in bilder i galleriet och sedan länka in dem i forumet. Dessa torde synas i google men hur högt upp i sökningar de hamnar låter jag vara osagt.
Är du inte betalande medlem kan du fortfarande lägga upp bilderna på någon gratis bilduppladdningstjänst:
http://www.google.se/search?q=ladda+upp+bilder&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-aOch sedan länka in bilderna i forumet.
Hoppas det svaret hjälpte!
2 oktober, 2009 kl. 09:48 #120384klew
DeltagareBetalande SSI-medlemmar kan lägga in bilder i galleriet och sedan länka in dem i forumet. Dessa torde synas i google men hur högt upp i sökningar de hamnar låter jag vara osagt.Är du inte betalande medlem kan du fortfarande lägga upp bilderna på någon gratis bilduppladdningstjänst:http://www.google.se/search?q=ladda+upp+bilder&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-aOch sedan länka in bilderna i forumet.Hoppas det svaret hjälpte!
haha man kanske skulle lära sig att använda medlemsarkivet istället för att krångla med imageshack varje jävla gång jag ska lägga upp bilder 😀
—————————————–
Silverfärgad Impreza GT kombi -00.
http://www.garaget.org/?car=108359
Medlem no. 1371 – Johan Atterdal
—————————————–2 oktober, 2009 kl. 13:06 #120382Pedersen
DeltagareJimzon: Det låter ju otroligt intressant! Det MÅSTE ju gå att lösa på något sätt. Vart i Sverige finns du? Om man skulle försöka dra ihop något…
5 oktober, 2009 kl. 18:28 #120385Jimzon
DeltagareJa jag skulle ju vilja att ni på ssi forumet skulle få se lite men jag vill inte som sagt att någon utomstående kan se dom som inte är medlem och icke betalanade medlemar. skulle inte vara kulom min handledare ringer mig en dag och säjer att jag inte är välkommen mer till prodrive
jag bor i örnsköldsvik
äger ingen impreza för har inte pengar till det, men drömma går ju!5 oktober, 2009 kl. 20:19 #120374syke
BlockeradJa jag skulle ju vilja att ni på ssi forumet skulle få se lite men jag vill inte som sagt att någon utomstående kan se dom som inte är medlem och icke betalanade medlemar. skulle inte vara kulom min handledare ringer mig en dag och säjer att jag inte är välkommen mer till prodrivejag bor i örnsköldsvikäger ingen impreza för har inte pengar till det, men drömma går ju!
Aha du menar så, jag trodde du ville att bilderna skulle komma upp i google. Tyvärr finns det inget galleri som är låst så att enbart medlemmarna kan se. Du får helt enkelt printa ut dem och sätta i en pärm som du tar med till nästa träff 🙂
… eller så kanske man kan tåta ihop en sida med bilderna under medlemsdelen bara 🙂
6 oktober, 2009 kl. 06:29 #120376Kvarnis
DeltagareJa jag skulle ju vilja att ni på ssi forumet skulle få se lite men jag vill inte som sagt att någon utomstående kan se dom som inte är medlem och icke betalanade medlemar. skulle inte vara kulom min handledare ringer mig en dag och säjer att jag inte är välkommen mer till prodrivejag bor i örnsköldsvikäger ingen impreza för har inte pengar till det, men drömma går ju!
Det säger du… varför har du inte varit hem till mig och vissat alla fina bilder då 😉
Och smygit med lite delar som jag kunnde montera på RA’mn 😀Vi få ta träffas någon gång och titta på bilder mao :7
6 oktober, 2009 kl. 06:32 #120377Kvarnis
DeltagareGår det inte att ställa in så endast medlemmar får kolla i visa album…
Det borde väl gå att fixa lr ?
6 oktober, 2009 kl. 22:03 #120386Jimzon
Deltagarehaha smygit med några delar? NJAA! extremt hård på detta, 2st blev sparkade för att dom hade 2st diffar i omklädningskåpen och olika kronhjul hade spårlöst försvunnit senaste veckorna jag varigt där.
prodrive bygger ju också Aston-Martins och vissa Ferraris Lemans långloppsbilar. Frågade snällt om jag kunde få ta hem en förbrukad carillo stake och Billet kolv från en Aston men icke! stenhård koll på allt!
(vet ni vad jag tog arbetskläderna jag hade på mig)visk visk! fliströja med ett stort prodrive märke är min favorit 🙂
träffade rickard rydell som körde åt aston-martin det året. skönt att prata lite svenska en stund men har är lite (inte manlig) om ni förstår? alla på prodrive kallade han för (Faggot) rakt up i ansiktet och alla beundrade hans snygga fru :7
jadu kvarins ta en tripp till övik kanske? eller kanske ska ta en gambling för er på SSI och lägga upp
7 oktober, 2009 kl. 13:31 #120378Kvarnis
DeltagareJag BOR i Ö-vik, iofs ca 5km från centrum men det är ju knappt Öl avstånd sas 😀
7 oktober, 2009 kl. 22:02 #120387Jimzon
Deltagarehaha ibland är sverige litet, låter bra att man har en subaru tok i övik framöver då man skaffat sig en impreza:) jag bor ca 1,2 mil norr om övik, Idbyn om det vet var det ligger?
bara svänga förbi om du vill kika på lite bilder och snacka lite impreza skit
8 oktober, 2009 kl. 05:50 #120379Kvarnis
DeltagareIdbyn, jo kan man säga 😉
Vi brukar ha IS-träff på kvaved sjön om vädret vill dvs.Vi får väl se vad som händer i år..med väder etc
8 oktober, 2009 kl. 22:00 #120388Jimzon
Deltagarejaha hos patrik tjärnström? länge sedan man hörde nått från honom 🙁
har inte vart nån bana där på länge tyvärr men såg er för några år sedan ute på sjön tror jag
jag och en kompis funderar på att starta en förening om isracing på kvavedsjön, bor bara 500 meter från sjön så.
Letar efter nånting att ploga med men får bara botten napp tyvärr
9 oktober, 2009 kl. 06:02 #120380Kvarnis
DeltagareAh, se där 🙂
Jo det var via Patrik vi hade träffarna, på en tiden hade jag en Silver GT lätt på ställd 🙂
Var ett tag sedann man snakade med Patrik ja…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.