Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

Riktigt snyggt och väldigt välexponerat. Dela gärna med dig av vad du använt för utrustning, bländartal och slutartid. Fler exponeringar?

/Klas

minid
      Deltagare

Det är min kompis utrustning.

Canon 40D med Tamron 18-200 objektiv. Bilderna är tagna med hjälp av 3 blixtar. Olika exponeringar men mest för att kunna lysa upp hela bilen.

Hoppas det ger dig några svar.. Jag är ingen fotonisse så denna informationen har jag fått av min kompis. 🙂

OzO
        Deltagare

Jäkligt coola bilder!! :7

/G
          _____
          ::::: | ~SSI#2-{19oOo99}-One-Owner-Only~ | :::::

minid
          Deltagare

Tackar tackar! 😀

MagicMike
            Deltagare

Sweet Holy… – vilka bilder !
              Jösses. Kul för dig att du har en sådan duktig foto-kompis ! 🙂

Förresten, kanske ännu roligare för dig att du har en sådan snygg bil !
              Verkligen dödsläcker !

Nu saknar jag bara en gemensam foto-session med din vita och Boki’s svarta !

Dem är ju så läckra !
              B R A V O !

//Micke.

Pasi_k
              Deltagare

Sweet Holy… – vilka bilder ! Jösses. Kul för dig att du har en sådan duktig foto-kompis ! :)Förresten, kanske ännu roligare för dig att du har en sådan snygg bil !Verkligen dödsläcker ! Nu saknar jag bara en gemensam foto-session med din vita och Boki’s svarta ! Dem är ju så läckra ! B R A V O ! //Micke.

Ps Den är Silverfärgad.. 😉 Ds.

minid
                Deltagare

Hehe tack så mycket!..

Tack Pasi att du hjälper till.. 😀 Bilderna blev lite missvisande när det kommer till färgen.. 😀

Boki
                  Deltagare

Sweet Holy… – vilka bilder ! Jösses. Kul för dig att du har en sådan duktig foto-kompis ! :)Förresten, kanske ännu roligare för dig att du har en sådan snygg bil !Verkligen dödsläcker ! Nu saknar jag bara en gemensam foto-session med din vita och Boki’s svarta ! Dem är ju så läckra ! B R A V O ! //Micke.

Nice idé Micke, och tackar………….. Minid, vi får ta och träffas nu till sommaren 😉

minid
                    Deltagare

Absolut… 🙂 det hade varit kul boki.. 😀

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.