Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    BlackLight
    Deltagare

Hej alla.

Antar att ni som deltog på denna genomroliga tillställning knappt har hunnit svalka ner motorerna och drivlinorna än.
      Ni som inte var där, här kommer en bildtråd där jag, så gott det går, tänkte beskriva vad ni har missat så att ni kommer på nästa storträff. 😉

Ni som var där; fyll gärna på med mer bilder. 🙂 Vi måste ju marknadsföra oss, även för egna medlemmar. 🙂

Line-up panorama som jag snickrade ihop lite snabbt i PhotoShop. Därför kan det se lite kantigt ut på sina ställen. (Högerklicka på bilden och välj “Visa bild” så kan ni titta på den korrekt i full skala. 🙂 )

En till line-up bild.

Vi flyttade emellertid stand-by kön för att minska olycksrisken.

Ubbe stod på utav h****e i näst sista chikanen, precis innan mål-rakan.

“Fear no Evo” passade fint. 😉

Vince verkade tämligen orädd och rutinerad i sin blanka Impreza.

Lotta’s tur att köra.

Klubbens WRX STI hade även den bra med ponnysar under huven.

Janne248’s BRZ. 🙂

Slutligen, jag har högvis fler bilder, men gjorde här ett urval.
      Önskas fler så kan det ordnas.

Mvh Magnus.

Markus
      Deltagare

Snygga bilder 🙂 Har du bilder från grillkvällarna så får du gärna lägga upp dem också. Tror inte någon skäms för att de var där så censurering borde inte behövas 😉

BlackLight
        Deltagare

Kommer. 🙂 Tänkte göra en separat tråd för det, så håller vi forumet mer städat och koncist. 🙂
          Anledningen till censuren på registreringsnumren är att jag inte vet vilka som vill visa upp det, så jag tar det säkra före det osäkra och censurerar de där 999 kombinationerna utan att för sakens skull anonymisera bilen i sig. 🙂

Vince
          Keymaster

Grymfina bilder d—0.o—b. Hoppas det kommer ännu fler actionbilder. Såg att både du o Larsa har stått lite här o var o plåtade en del.

Markus
            Deltagare

Kommer. 🙂 Tänkte göra en separat tråd för det, så håller vi forumet mer städat och koncist. 🙂
              Anledningen till censuren på registreringsnumren är att jag inte vet vilka som vill visa upp det, så jag tar det säkra före det osäkra och censurerar de där 999 kombinationerna utan att för sakens skull anonymisera bilen i sig. 🙂

Jag syftade mest på censurering av ansikten på grillkvällarna men att gömma reglåtar är ganska snabbt gjort så jag brukar göra det också 😉

BlackLight
              Deltagare

Fyller på med lite mer bilder då. 🙂

Lite skönt folk.

Andersson, eller “Mr. Konjak” som jag fick veta senare att han kallas ibland, visar vart skåpet ska stå vad gäller grillning.
                Här grillas hans egenskjutna och egenmarinerade vilsvin (gott som f*n!)

(För att inte sabba det kronologiska tänket för de som var där och som läser tråden nu, så skriver jag detta.)

Mellan dessa två festiviteter så hade vi ban-körningsdagen och gick sedan vidare med årsmötet. Mötets yngre deltagare sitter och skolas in tidigt i föreningslivet. 😉

taway, Legacy-Larsa och Janne248 genomför mötet på ca. 40 minuter. Efter det körde vi grillkväll igen. 🙂

Avslutar med en panorama-bild av alla (?) deltagande/deltagares fordon. 🙂 Tack för denna awesome träff, alla.
                (Högerklicka på bilden och välj “Visa bild”, så ser du bättre.)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.