SSC Annonser Köpes – Delar Biliga risiga originalfälgar STI-03

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    t1hero
    Deltagare

Är ute efter original fälgar till en STI-03 (borde vara 17″ x 7,5″, 5/100, ET53 men rätta mig abslut om detta är fel) Det måste inte vara originalfäljar men måtten måste vara samma och absolut ha rätt ET och de behöver inte vara jättefina. Det vore trevligt om de var billiga.

Om det råkar sitta Rdäck på dem är jag även intresserad av dessa, då det är vad jag tänker kränga på fälgarna.

Finns de i östergötland kan jag kanske nöjesåka och hämta dem så då blir det gratis frakt. Annars vill jag gärna se paketpris med frakt (så slipper jag räkna)

Om du har ännu billigare kvalitetsfälgar med samma mått och ET som original är även du välkommen med lockpriser.

Efter att ha rullat någon mil med vinterhjulens rätta ET är jag helt säker på att jag vill ha just det på racefälgarna.

t1hero
      Deltagare

Har tänkt om helt efter en tur med originalfäljarna (vinterhjulen). Jag vill absolut ha rätt mått och ET på banträffshjulen, annat är sekundärt.

Det skall dock få plats Rdäck i min begränsade lekbudget så det får inte vara allt för dyra fälgar.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.