Om några veckor flyttar jag till Luleå! Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska ta med Imprezan eller inte. Hur är bilkulturen? Har vi några medlemmar som håller till där uppe? 🙂
Är från Arvidsjaur, ett par mil från Luleå.
På sommaren anordnar raceinorr.se konbana/drifting ca 2 ggr i månaden på fällfors flygplats.
nontraction-racing.com har anordnat konbana/ dragrace i Boden men de fick lite problem med ”tillstånd” så det är väl lite oklart hur de ska ordna körningarna hädanefter. På vintern finns det isbanor lite här och var.
Det finns en hel del imprezor där upp men tyvärr alldeles för få som använder dom.
Alright! Jag var orolig att det dominerades av amerikanare, men då finns det lite japs där uppe med då. Tråkigt när imprezorna åker in över vintern bara :/
Alright! Jag var orolig att det dominerades av amerikanare, men då finns det lite japs där uppe med då. Tråkigt när imprezorna åker in över vintern bara :/
Impreza på sommar, Forester XT på vinter? Jag säger som Larsa, vad är bättre än 1 Subaru. Jo, 2!
Bor i Luleå. Skaffade imprezan för att ha som vinterbil (även om jag använder den på sommaren med). Mycket roligare att busa på vintern då både hastigheter och konsekvenser blir mindre… Att den dessutom funkar perfekt att dra skotersläpet med är ytterligare en bonus.