Är det någon som vet någon bra billackerare i Stockholmsområdet? Jag har fått ett antal dörruppslagsmärken i sidan från min parkeringsgranne… Tur är dock att han inte tjafsade en sekund utan tog på sig skulden! Så det blir hans försäkring som tar det hela…
väldigt duktiga killar. Sedan finns det en kille som heter Tikko och håller till ute i Södertälje. Han jobbade på Söderlack innan och har lackat två av mina vänner bilar med riktigt bra resultat.
>Erkännde han så där rakt av…eller hotade du honom med en
>…ehh…KROK? De flesta blånekar ju även om det sitter någon
>i bilen när de stöter emot x(.
>
>mvh Mats N
Nejdå, han var mycket schysst. Han insåg att han hade gjort fel och stod för sitt misstag! Trodde inte det fanns sådana människor kvar i detta land! Sen kan man undra hur han inte hade märkt att han slagit i min bil alla dessa gånger…
Frittes billack har schysstas hemsida, så dom leder så här långt 😛 ;). Söderlacks hemsida kräver att man använder IE, blääääää. Men jag tror nog att deras lackarbete är bättre 😀
>Hej i slasket!
>
>Är det någon som vet någon bra billackerare i
>Stockholmsområdet? Jag har fått ett antal dörruppslagsmärken i
>sidan från min parkeringsgranne… Tur är dock att han inte
>tjafsade en sekund utan tog på sig skulden! Så det blir hans
>försäkring som tar det hela…
>
>Mvh / Krooken
Erkännde han så där rakt av…eller hotade du honom med en …ehh…KROK? De flesta blånekar ju även om det sitter någon i bilen när de stöter emot x(.
mvh Mats N
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.