Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

http://www.motorshow.se/

Såg precis i utställarlistan att det fanns förutom tillverkare och tillbehörsutvecklare ett antal olika klubbar som skall ställa ut. Trist att det inte ens varit på tal att SSI skulle ställa ut någon bil på mässan. Till och med “Turbo Performance Club” skall stå där.

Fast vår budget kanske inte skulle överleva något sånt, kostar kanske en del… 🙁

OzO
      Deltagare

>Trist att det inte ens varit på tal att
        >SSI skulle ställa ut någon bil på mässan.

Inga inbjudningsmail eller andra mail har kommit till klubben från arrangörerna. Inte heller från någon Subbaägare. Så då är det svårt att veta när/var/hur… 🙂

Beroende på kostnad är det inte omöjligt att klubben kan sponsra.

Det enda vi har fått inbjudan till i år är till Elmia.

Som alltid gäller det att det måste finnas personer som orkar dra i det. Ang. Elmia så är ingen i styrelsen intresserad av att jobba men om någon annan är det (t.ex de som vill ställa ut) så finns det flaggor, klubbtält och lite klubbpapper att låna. Nu skall det ju stå en Impreza i en annan monter men…

Så, generellt gäller: leta lämplig mässa, ta reda på kostnad, kontakta klubben, ställ ut… 🙂

Stort plus om klubben kan synas lite på mässor/utställningar, lite PR är int fel. Men det kräver lite arbete och engagemang (som inte jag har :)).

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Subbarist
        Deltagare

Det är väl snarare tiden som det är brist på…

SecretAgentMan
          Deltagare

Tid & engagemang tryter oftast hos mig i alla fall – jag har inte tid så det räcker till allt.

Föreningslivet är nästan alltiduppbyggt på att en liten klump oftast gör allt…nu reagerar du på att det är trist att vi inte är med på denna mässan, det är bara att ta tag i det hela.. 😉

Jag roddar INTE i en mässa till – trots att vi gjorde det enkelt var det en redigt dryg helg på Elmia senast det begav sig.

/J

Janne248
            Deltagare

Håller med Alien, visst skulle det vara roligt att vaar med och visa klubben. Men jag kan förstå de som varit med och fixa förut att det säkert är massa, massa jobb.
              Men om det vore rätt årstid (läs den tid man har sommar hjul på) så skulle jag kunna ev. att tänka mig ställa upp och hjälpa till att anordna inför mässor/utställning. Kravet är ju då att det inte är super långt till den stda det skall vara.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.