Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    stockis
    Deltagare

Letar efter en bilmatta till förarsidan eller fyra nya/ny-skick. Köpes för en rimlig peng.

Mattan/mattorna är till en MY00.

Manor
      Deltagare

Jag har tipsat om denna sniklösning förr…kanske det kan vara av intresse.

Köp tygmattor till en Legacy från Biltema (grå/svarta). Kostnaden låg förra året på under 200:-, och de passar faktiskt hyfsat bra.

mvh Mats N

stockis
        Deltagare

Ohh.

Ska faktiskt till biltema imorn. Får kolla över det där alternativet.

Tack för tipset.

Manor
          Deltagare

Ohh. Ska faktiskt till biltema imorn. Får kolla över det där alternativet. Tack för tipset.

…och när de blir skitiga eller slitna så är det bara att skaffa nya :).

mvh Mats N

BOB
            Deltagare

ett ännu mer snikknep är att köpa ikeas billiga dörrmattor 9kr styck på passagerar sidan passar dom fint utan modifiering på förarsidan får man skära lite. så kan man slänga och ta nya väldigt ofta.. ser inte alls dumt ut..

Manor
              Deltagare

ett ännu mer snikknep är att köpa ikeas billiga dörrmattor 9kr styck på passagerar sidan passar dom fint utan modifiering på förarsidan får man skära lite. så kan man slänga och ta nya väldigt ofta.. ser inte alls dumt ut..

…ja, det var faktiskt sniknare än mitt tips :D.

mvh Mats N

stockis
                Deltagare

köpt.

Manor
                  Deltagare

köpt.

Blev det Biltema varianten Stockis? Om JA, är du nöjd med dem?

mvh Mats N

stockis
                    Deltagare

Ja faktiskt så blev det dem. Tyvärr passad inte förarmattan så bra. Måste skära ut den lite. Annars är jag nöjd.

C.Barrow
                      Deltagare

Jag köpte sådana idag också. Kostade bara 139:- för alla fyra. Kör dock med lite sliten original förarmatta just för passformens skull.

Manor
                        Deltagare

Ja faktiskt så blev det dem. Tyvärr passad inte förarmattan så bra. Måste skära ut den lite. Annars är jag nöjd.

Japp, lite skära blev det…men jag gjorde dock inget åt frammattorna utan bara bakmattorna. Som sagt, de är ju gjorda till Legacyn så passformen är ju inte 100…men billiga var de ;).

mvh Mats N

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.