SSC Allmänt snack Allmänt småprat Bilprovning och krängare/chassiförbättringar

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    p_ilis
    Deltagare

Har min första besiktning om ett par månader och funderade lite på hur de kommer reagera på Whiteline-prylarna.. Har underredsbehandlat bilen så det är svar och fin under förutom just krängarna (inkl. infästningarna) och ALK-kitet.

Funderar på att kanske smeta på nån variant på underredsmassa på dem för att göra att de inte står ut så mycket. Nu nästan lyser det om dem när man tittar under bilen.. 😀

Vad skulle ni ha gjort?

/Peter

IMPREZA FOREVER
      Deltagare

Har min första besiktning om ett par månader och funderade lite på hur de kommer reagera på Whiteline-prylarna.. Har underredsbehandlat bilen så det är svar och fin under förutom just krängarna (inkl. infästningarna) och ALK-kitet.Funderar på att kanske smeta på nån variant på underredsmassa på dem för att göra att de inte står ut så mycket. Nu nästan lyser det om dem när man tittar under bilen.. 😀 Vad skulle ni ha gjort?/Peter

Jag hade låtit det vara som det är snyggast,Och om man inte får ha det så kostar det ju bara 200kr för en ombes.

Niklas
        Deltagare

Besiktigade för några dagar sedan och kommentaren över Whiteline krängarna var ”ställbara krängningshämmare, ok” sen gick han vidare. Verkade mest glad över att man bytt de gamla mot nyare prylar. Men SBP borde drivas av Svenska spel då det är ett lotteri.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.