SSC Allmänt snack Allmänt småprat bilrån

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    micek
    Deltagare

Hej
      har tänkt att köpa en impreza ett tag nu men vet inte om man vågar pga all bilrån som sker här i Stockholm. Är det nån som har koll på om det bara är tidningarna som skriver upp det eller är det så allvarligt som det låter. imprezan borde ju vara ett attraktivt mål för dessa lågt stånde mäniskor som inte kan låta anndra ha sina saker ifred.

Plogen
      Deltagare

>Hej
        >har tänkt att köpa en impreza ett tag nu men vet inte om man vågar pga
        >all bilrån som sker här i Stockholm. Är det nån som har koll på om det
        >bara är tidningarna som skriver upp det eller är det så allvarligt som
        >det låter. imprezan borde ju vara ett attraktivt mål för dessa lågt
        >stånde mäniskor som inte kan låta anndra ha sina saker ifred.

Vad jag vet har ingen blivit rånad på sin impreza, det är bara att handla!

Om du vill ha en fin bil, köp min!

/Plogen

Subba till salu! 451 mil.. över 300 BHP..

http://bbs.impreza.nu/dcforum/DCForumID20/136.html#

Niklas
        Deltagare

För nått år sedan var det en bankomat-sprängar-liga i Sthlm som rånade folk på snabba bilar som de använde till sina kupper. Dock har jag bara hört talas om en EVO6a och nån Audi som var med i denna vevan, alltså ingen Impreza.

En Impreza är ju attraktiv och säkert intresse för många tjyvar. Lyckligtvis nöjer de sig med vingarna – vilket är nog så illa! x(

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!

kimppa
          Deltagare

>För nått år sedan var det en bankomat-sprängar-liga i Sthlm som rånade
            >folk på snabba bilar som de använde till sina kupper. Dock har jag
            >bara hört talas om en EVO6a och nån Audi som var med i denna vevan,
            >alltså ingen Impreza.
            >
            >En Impreza är ju attraktiv och säkert intresse för många tjyvar.
            >Lyckligtvis nöjer de sig med vingarna – vilket är nog så illa! x(
            >
            >http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru
            >All we’ll drive!

När denna liga härjade så rånades 6-7 bilar lr nåt, däribland polarens Gt Impreza. Den hittades sedan dumpad efter en sprängning och omlackad mattsvart!
            //Kim

Tengil
            Deltagare

>>För nått år sedan var det en bankomat-sprängar-liga i Sthlm som rånade
              >>folk på snabba bilar som de använde till sina kupper. Dock har jag
              >>bara hört talas om en EVO6a och nån Audi som var med i denna vevan,
              >>alltså ingen Impreza.
              >>
              >>En Impreza är ju attraktiv och säkert intresse för många tjyvar.
              >>Lyckligtvis nöjer de sig med vingarna – vilket är nog så illa! x(
              >>
              >>http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru
              >>All we’ll drive!
              >
              >
              >När denna liga härjade så rånades 6-7 bilar lr nåt, däribland polarens
              >Gt Impreza. Den hittades sedan dumpad efter en sprängning och omlackad
              >mattsvart!

Vad hände med den då?
              Hmm en mattsvart GT hade ju sett ganska fint ut. Men kanske inte när ett gäng muppar kört skiten ur den.

kimppa
              Deltagare

>
                >Vad hände med den då?
                >Hmm en mattsvart GT hade ju sett ganska fint ut. Men kanske inte när
                >ett gäng muppar kört skiten ur den.

!Visst den såg lite rolig ut men inget jag skulle viljat ha eftersom den säkert fått sig en o annan snyting. Försäkringsbolaget löste bilen, såldes sedan ganska billigt till nån näringsidkare som gjorde ett riktigt kap. Försäkringsbolaget hade lagat upp den och den såg riktigt fin ut tydligen.
                Men innan fb löste bilen vare lite jidder fram o tilbax och då hade min polare bilen, och jag kan garantera att den väckte uppmärksamhet när man var ute och åkte med den. Hela bilen utom framlysena och framrutan var sprayat mattsvart!!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.