› SSC › Allmänt snack › Träffar › Bilsport – Action Meet 3 – 4 Augusti Mantorp Park.
- Detta ämne har 41 svar, 2,797 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 11 månader sedan av
dragster.
-
FörfattareInlägg
-
18 juli, 2007 kl. 16:52 #14470
Manu_Sti
DeltagareHej,
Idag fick jag en VIP entré till Mantorp Park Action Meet, då anmälde jag mig till Strippkörning på fredag den 3e Augusti, vem ska köra då?
http://www.bilsport.se/events/2007/actionmeet.php?res=768&action=actionmeet
20 juli, 2007 kl. 15:06 #147871lunkan
DeltagareOm man ska köra strippen kostar det då 200:-/körning?
20 juli, 2007 kl. 15:14 #147880dragster
DeltagareÄr det någon från klubben som ska köra RS-bana?
Såg på anmälningslistan att det fanns några Imprezor amälda, dock till utställning.:(
Vad jag kunde läsa av anmälningslistan så var ingen anmäld till RS-banan.:o
Ingen mer än jag som ska köra?
Såg tex att Yonas var anmäld till utställningen, inget köra? 😉20 juli, 2007 kl. 15:28 #147863SecretAgentMan
DeltagareJag klurar lite på konbanan, men det de har kört hittills i pariserböjen är inte riktigt min tekopp (behöver få skicka skea’, är inte teknisk nog för slingrig konslalom 😉 ).
/J
21 juli, 2007 kl. 13:00 #147885SPiKE
DeltagareDet finns en bokad plats för SSI. Förhoppningsvis blir det på kullen vid parisern, ta med bra väder och kom förbi en sväng 🙂
// H – tillbaks från semestern ;(
21 juli, 2007 kl. 15:36 #147884Nordquist
DeltagareJag ska köra RS-bana och är anmäld 🙂
21 juli, 2007 kl. 22:43 #147883GT99
DeltagareSjälvklart är man anmäld till RS-banan.
23 juli, 2007 kl. 08:12 #147869Blocken
DeltagareLäste följande i senaste numret av Bilsport och på Bilsport.se:
”Alla landets bilklubbar är välkomna till Action Meet! Bästa klubb, Mesta klubb med mera kommer att premieras med mycket fina priser!
Bland annat står en heldag på Emmaboda Flygbana på spel* som första pris till den klubb som lyckas locka flest medlemmar till sin klubbmonter.För att kunna göra en trevlig utställning både för deltagare och publik vill vi gärna att ni som klubb föranmäler er plats. Detta gör ni enklast genom att skicka ett mail till: josefine.persson@fabas.se eller ringa på 0455-36 12 25.”
* I tidningen stod även att Gullabo skulle följa med som instruktör!
/Black
23 juli, 2007 kl. 17:59 #147898storfiskarn
DeltagareSåklart jag kommer,skriv upp mig…
23 juli, 2007 kl. 20:19 #147873Yonaz
DeltagareLäste följande i senaste numret av Bilsport och på Bilsport.se:”Alla landets bilklubbar är välkomna till Action Meet! Bästa klubb, Mesta klubb med mera kommer att premieras med mycket fina priser!Bland annat står en heldag på Emmaboda Flygbana på spel* som första pris till den klubb som lyckas locka flest medlemmar till sin klubbmonter. För att kunna göra en trevlig utställning både för deltagare och publik vill vi gärna att ni som klubb föranmäler er plats. Detta gör ni enklast genom att skicka ett mail till: josefine.persson@fabas.se eller ringa på 0455-36 12 25.”* I tidningen stod även att Gullabo skulle följa med som instruktör!/Black
Spike har redan sl… *host* mailat Josefine ang. den bästa platsen på Mantorp :+
Tror som vanligt att Volvoklubben (bilar som våra mor-/farföräldrar kör) kommer bli svårslaget när det endast gäller flest bilar på plats men jag tycker vi ska försöka ge dem en match.
Ni som tänker svänga förbi endast för att kika på de som kör, äta korv, skrika Börna då eller bara tvätta bilen bör anmäla er som utställare för att slippa bråka i grinden
Anmäl er prick HÄR!
/J
23 juli, 2007 kl. 21:22 #147902Tommy_wiklund
Deltagareär anmäld till RS…
24 juli, 2007 kl. 16:04 #147870simo
DeltagareÄr det ngn från Göteborgsregionen som ska upp till Mantorp som man isf skulle kunna lifta med?
/U
24 juli, 2007 kl. 17:29 #147864SecretAgentMan
DeltagareSilverpilen anmäld till RS-bana, får se om det är det vanliga smäcket, då blir det arraksbollar och fotografering istället. 😀
/J
24 juli, 2007 kl. 17:41 #147868Strat
DeltagareSilverpilen anmäld till RS-bana, får se om det är det vanliga smäcket, då blir det arraksbollar och fotografering istället. :D/J
Bara du inte är totalt rostig på ss. Passa på att öva lite nu 😉 Jag tyckte att det var en ganska okej bana då jag körde får några år sen. Faktiskt inte så enformig som det kan se ut. Och farten varierar en hel del. Lite respons i den banan så 😉
/Claes
24 juli, 2007 kl. 17:51 #147865SecretAgentMan
Deltagare(väljer att inte lyssna på Struten – vill folk lägga en slant i den allmänna reparationsfonden så pm:a för kontonummer :+ )
/J
P.S. Inte ens oförstörbara doglådor lever hur länge som helst, men de är förbannat dyra att renovera 😀 (den dagen den sorgen…) men av den anledningen så kör jag gärna på saker jag själv tycker är kul, och absolut inte för att roa andra… 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.