SSC Allmänt snack Träffar Bilsport – Action Meet 3 – 4 Augusti Mantorp Park.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    dragster
    Deltagare

55 anmälda till RS-banan fick jag det till.
      Då blir det kanske lite mer köra än förra året då jag vill minnas att vi var 96 anmälda.:P

Storm
      Deltagare

Är det ngn från Göteborgsregionen som ska upp till Mantorp som man isf skulle kunna lifta med?/U

Vill också åka upp men bilen står på autotech den helgen så vi får se.

Surbarbro
        Deltagare

Nu har även jag anmält mig.
          Fick se att det kanske är för sent, men jag har inte sett det tidigare.
          Fick iallafall, som svar när jag sände iväg det att jag skulle få en bekräftelse via mail.
          Spännande!
          Hoppas att jag är på.

/ Catrine

MariaimprezaGT
          Deltagare

(väljer att inte lyssna på Struten – vill folk lägga en slant i den allmänna reparationsfonden så pm:a för kontonummer :+ )/JP.S. Inte ens oförstörbara doglådor lever hur länge som helst, men de är förbannat dyra att renovera 😀 (den dagen den sorgen…) men av den anledningen så kör jag gärna på saker jag själv tycker är kul, och absolut inte för att roa andra… 🙂

håller med.. har sett alltför många som har stylat eller gjort saker de inte är redo med bilen, för att se de sluta i ”katastrof”, anmälde mig själv till den banan förra året. hann inte köra.. men om de är i samma kurva som vi åkte på mantorp på träffen.. så fattar jag fan inte hur man kan köra sick sack på den!

Maria

Audi is teh ####!!

Snowman
            Deltagare

🙁 🙁 x( ;( ;( ;(

Jag kan inte komma dit i helgen… Hade visst lovat bort mig på motorcykelsemester :+ Man kan ju inte komma ihåg ALLT här i världen.. F*n oxå, hade mer än gärna åkt dit o kört lite RS-bana o kollat in alla fräna bilar.. Silverpilen hade vart riktigt skoj o se bl.a..

Men men, det kommer väl fler events, vad är väl en bal på slottet.. ;(

/Markus – Gillar motorcykelsemestrar också.. Varför finns det så mycket saker som är kul, borde räcka med 1 sak åt gången..

SecretAgentMan
              Deltagare

…sådan är sommaren…trippelbokade helger…

/J

MariaimprezaGT
                Deltagare

vi som var med på gatbilar tour har vip. så är utställda där, vi som vill komma. Så vi ses på mantorp!

Maria

Audi is teh ####!!

daniel83
                  Deltagare

Jag kommer ner på lördagen!

Ska man vara där och hänga på låset?
                    Hur har ni tänkt det?
                    Samling innan?

//Daniel – Laddad!:-)

Yonaz
                    Deltagare

Samling innan?

Ja.

Parkeringen utanför Biltema Linköping funkar väl Spike? :*

Impreza112
                      Deltagare

Jag kommer med båda mina subbor.
                        Dock ingen köning med spöket då den inte är färdigmappad. Hämtas på smr fredag morgon och får puttra ner med den.
                        Jag är dock med och försvarar märket i topp 10, bäst byggda bilar.
                        Ses där folk.
                        Mvh/Christian

SPiKE
                        Deltagare

Klartecken på det Yonas!
                          När hade du tänkt komma? (Så vi vet när vi ska vara där 5 min före :* )

Runt 08:00 hugget är väl lagom tycker jag, ni övriga?

Klasagasa
                          Deltagare

Skitbra. Vi bjuder in farbror blå och tar betalt av Yonaz per hjul och meter. Tycker jag kan vara en kul början på dagen!!! 🙁

Yonaz
                            Deltagare

Denna gång MÅSTE det vara någon annans tur om inte annat får någon låna ut sin bil (jag är inte svår sådär). Det är dyrt med 235x40x18 🙁

En vädjan till er som ska ställa ut er bil för att vara med att tävla om priser: PARKERA MED KLUBBEN!

Vi ska tillse att ni kommer få bra exponering på vår klubbparkerinig.
                              Ni som fortfarande har en vårta på hjärnan och glömt betala in medlemsavgiften ska också parkera med oss!

/J – laddad!

Mr Smith
                              Deltagare

Jag ska ställa ut bitchen!

Jag står gärna på klubbparkeringen 🙂

daniel83
                                Deltagare

Då är det alltså kl 0800 på biltemas parkering i linköping om jag har läst rätt.
                                  //Daniel – på jobbet

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.