› SSC › Allmänt snack › Träffar › Bilsport Action Meet 4/8
- Detta ämne har 24 svar, 1,869 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 3 månader sedan av
Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
3 augusti, 2012 kl. 22:25 #246145
Andersson
DeltagareNu sitter vi hos Spike och laddar med det gamla vanliga 😉 snart ska vi testa nya bubbelpoolen 🙂 ses imorgon grabbar skååål.
4 augusti, 2012 kl. 08:40 #246151Jommie
DeltagareJag och frugan är nu på väg ner. Är jo bara 19 mil dit d—0.o—b
4 augusti, 2012 kl. 08:56 #246161Zlasher
DeltagareVi är här och gluttar lite. försöker hitta till konbanan
4 augusti, 2012 kl. 11:54 #246142Surbarbro
DeltagareHallå!
Hur går det!
Såg detta lite sent.
Fick inte krama min favo.
Kram till er alla och se till att Subborna vinner.
// Surbarbro4 augusti, 2012 kl. 17:36 #246146Andersson
DeltagareJa trevligt att träffa några av er. Tyvärr va jag lite stressad så jag inte hann prata så mycke och en del kan ju inte ens hälsa på en, sniket 😡
Det va nämligen lite kamp om pallplatsen. Slutade tvåa, 8 hundradelar efter ”Diket” oxå från Kalmar med sin Saabster på 720kg.4 augusti, 2012 kl. 17:59 #246157Arson
DeltagareJa trevligt att träffa några av er. Tyvärr va jag lite stressad så jag inte hann prata så mycke och en del kan ju inte ens hälsa på en, sniket 😡
Det va nämligen lite kamp om pallplatsen. Slutade tvåa, 8 hundradelar efter ”Diket” oxå från Kalmar med sin Saabster på 720kg.Var det du som körde den svarta hatchen med dekaler? Hade ingen aning om vem du var/är men nu när jag ser forumnamnet vet jag. Ber om ursäkt för att en tass-skakning uteblev.
Sammantaget var dagen trevlig, men det kändes stundtals väldigt segt vad gäller logistiken kring banan som åskådare. Ganska lite bilar överhuvudtaget kan jag tycka?
4 augusti, 2012 kl. 18:23 #246152Jommie
DeltagareVar kul att få titta på lite drifting och drag. Skippade RS-banan. (solly Mr Konjak). Hälste på dom jag såg och kände igen.
4 augusti, 2012 kl. 20:49 #246141Kvarnis
Det va nämligen lite kamp om pallplatsen. Slutade tvåa, 8 hundradelar efter ”Diket” oxå från Kalmar med sin Saabster på 720kg.Bra kört Andersson 🙂
Hörde att Micke behövde nya drivaxlar så det får man kolla på i mörrn 😀5 augusti, 2012 kl. 07:57 #246147Andersson
DeltagareVar det du som körde den svarta hatchen med dekaler? Hade ingen aning om vem du var/är men nu när jag ser forumnamnet vet jag. Ber om ursäkt för att en tass-skakning uteblev.
Sammantaget var dagen trevlig, men det kändes stundtals väldigt segt vad gäller logistiken kring banan som åskådare. Ganska lite bilar överhuvudtaget kan jag tycka?
Ingen fara,du är ju ny här. RS är ju mest för dom närmast sörjande som dom brukar säga. Men kul är det synd bara att inte du testade för som jag brukar säga, man har inte ägt en Subaru förrän man testat den på bana 😉
5 augusti, 2012 kl. 08:00 #246148Andersson
DeltagareTack Jommie o Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.