SSC Allmänt snack Träffar Bilsport Action Meet 4/8

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Nu sitter vi hos Spike och laddar med det gamla vanliga 😉 snart ska vi testa nya bubbelpoolen 🙂 ses imorgon grabbar skååål.

Jommie
      Deltagare

Jag och frugan är nu på väg ner. Är jo bara 19 mil dit d—0.o—b

Zlasher
        Deltagare

Vi är här och gluttar lite. försöker hitta till konbanan

Surbarbro
          Deltagare

Hallå!

Hur går det!
            Såg detta lite sent.
            Fick inte krama min favo.
            Kram till er alla och se till att Subborna vinner.
            // Surbarbro

Andersson
            Deltagare

Ja trevligt att träffa några av er. Tyvärr va jag lite stressad så jag inte hann prata så mycke och en del kan ju inte ens hälsa på en, sniket 😡
              Det va nämligen lite kamp om pallplatsen. Slutade tvåa, 8 hundradelar efter ”Diket” oxå från Kalmar med sin Saabster på 720kg.

Arson
              Deltagare

Ja trevligt att träffa några av er. Tyvärr va jag lite stressad så jag inte hann prata så mycke och en del kan ju inte ens hälsa på en, sniket 😡
                Det va nämligen lite kamp om pallplatsen. Slutade tvåa, 8 hundradelar efter ”Diket” oxå från Kalmar med sin Saabster på 720kg.

Var det du som körde den svarta hatchen med dekaler? Hade ingen aning om vem du var/är men nu när jag ser forumnamnet vet jag. Ber om ursäkt för att en tass-skakning uteblev.

Sammantaget var dagen trevlig, men det kändes stundtals väldigt segt vad gäller logistiken kring banan som åskådare. Ganska lite bilar överhuvudtaget kan jag tycka?

Jommie
                Deltagare

Var kul att få titta på lite drifting och drag. Skippade RS-banan. (solly Mr Konjak). Hälste på dom jag såg och kände igen.

Kvarnis
                  Deltagare

Bra kört Andersson 🙂
                    Hörde att Micke behövde nya drivaxlar så det får man kolla på i mörrn 😀

Andersson
                    Deltagare

Var det du som körde den svarta hatchen med dekaler? Hade ingen aning om vem du var/är men nu när jag ser forumnamnet vet jag. Ber om ursäkt för att en tass-skakning uteblev.

Sammantaget var dagen trevlig, men det kändes stundtals väldigt segt vad gäller logistiken kring banan som åskådare. Ganska lite bilar överhuvudtaget kan jag tycka?

Ingen fara,du är ju ny här. RS är ju mest för dom närmast sörjande som dom brukar säga. Men kul är det synd bara att inte du testade för som jag brukar säga, man har inte ägt en Subaru förrän man testat den på bana 😉

Andersson
                      Deltagare

Tack Jommie o Kvarnis.

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.