SSC Allmänt snack Träffar Bilsport Action Meet 6 Augusti 2011 – Mantorp!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Då har man krupit ner i sängen,bara några mil kvar imorgon. Hoppas på bra väder så ses vi om en stund.

goffemannen
      Deltagare

Jag tar inte imprezan upp. Känner att det är bättre att ja bara koncentrerar mig på att filma istället för att filma och köra lite. Billigare att ta brukisen upp också. Men ser ni en blond kille med glasögon som går runt med en kamera på axeln och superior imports tröja på sig så är det bara att hälsa =).

nossnoJ
        Deltagare

Andersson. Jag är intresserad av R-däck!

Janne; DanneLakan fd.SSIare har beg.R-däck han vill sälja till mig 225/45R17.

AndreS; Har svarat men det va nåt lustigt med det hela, GA Lindberg http://www.ga1.se är det iaf.
          Det är ganska blandat med bilar, många orginalare 100-200hk mm.så du ska inte behöva skämmas med 300hk.

Andersson
          Deltagare

Andersson. Jag är intresserad av R-däck!

Tyvärr sålda.

Andersson
            Deltagare

Då va denna dagen avklarad, man får väl nöja sig med en tredjeplats i RS-banan mot en super7 och en corsa med bmw motor i. Vädret va lite dåligt på morgonen men det va upptorkat till vi började köra. Eftermiddagen bjöd på strålande sol och nu laddar vi inför Norrköping ikväll. Hörde jag skål 🙂

Daniel666
              Deltagare

Grattis till tredjeplatsen. Det låter ju inte dåligt tycker jag. Blev det några donuts då?

Och självklart hörde du en skål!!!! 🙂

XDrive
                Deltagare

Grattis till tredjeplatsen 🙂 Satt i publiken och såg dig få både kram och buckla 🙂

berne
                  Deltagare

Då va denna dagen avklarad, man får väl nöja sig med en tredjeplats i RS-banan mot en super7 och en corsa med bmw motor i. Vädret va lite dåligt på morgonen men det va upptorkat till vi började köra. Eftermiddagen bjöd på strålande sol och nu laddar vi inför Norrköping ikväll. Hörde jag skål 🙂

fick några bilder på dig:) dock inte när du körde, då ja har så fruktans svärt dåligt objektiv på systemkamran, kan posta dom här i morogn,

får gratulera

Andersson
                    Deltagare

Tack ska ni ha. Blev inga donuts men brett gick det ibland 😉
                      Synd bara att ni inte vågade komma fram o prata med mig för det kan jag bättre än att köra bil 🙂

Steewe
                      Deltagare

Det är en härlig läsning att se två Subaru vara med och få pris i RS-banan! Redan nämnde Andersson med en tredje plats, men även AndreS i sin STi Racing tog pris med jämnaste tider!

Mer finns att läsa här:

http://bilsport.se/news.php?id=94091

/Stefan

Eiiiiik
                        Deltagare

STi Racing verkar ju ha blivit en riktig killer på bana ju! 😀 kul som tusan!

Steewe
                          Deltagare

STi Racing verkar ju ha blivit en riktig killer på bana ju! 😀 kul som tusan!

Med gatdäck dessutom. 🙂

AndreS
                            Deltagare

Åfan, var mer än jag visste att man fick ”pris” för det 😀
                              Jo den går riktigt bra för att vara orginal men lite mer bett fram hade inte skadat.

subaruclub.bana
                              Deltagare

….

subaruclub.bana
                                Deltagare

….

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.