• Detta ämne har 19 svar, 868 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Blocken.
Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

2:an? Oops… fortsätter OT -> när i $#£&”! gjorde dom detta Täby-reportage? Tyckte det saknades flera coola bilar som mina (:+), Supramannens (eller gömde han sig där?) och kanske t.o.m. Alien även fast han bor i grannbyn! 😉

När saker o ting händer i E-tuna och dylikt så har man koll, men när det händer i sin egen stad då sitter man minsann hemma o surfar SSI… blä! 🙂

Håller med, helt ok köpguide.

_______________________________________________________________________________
      ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manor
      Deltagare

Jag fick precis nummer 8 i brevlådan. Därfinns ett reportage om SUBARU IMPREZA…se till att köpa tidiningen i närmaste affär på måndag. Bilsport måste ju sponsras när de skriver reportage om den bästa bilen (näst efter GT såklart ;)).

mvh Mats N

Manor
        Deltagare

>KANOT! 😀
          >
          >…den som tycker SSi inte syns borde ha smäll 😀
          >
          >/AB

Kraftigt OT:
          Blocken, jag ser att du har bytt avatar i forumet, men varför valde du en bild på Tintin 😉 😛 😀 😀 :D.

mvh husvagns-Mätz

Blocken
          Deltagare

KANOT! 😀

…den som tycker SSi inte syns borde ha smäll 😀

/AB

Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

alrik
            Deltagare

>köpte nummer sju innan idag, var inte med där:(
              >
              >/P

Nr7 är ju en gammal tidning, den hade ju jag den 22 mars tror jag det var. Var tvungen att kolla i hyllan, redan undanplockad 😉

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.