› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Bilsport – Superstage !!!
- Detta ämne har 29 svar, 1,920 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 2 månader sedan av
griml0ck.
-
FörfattareInlägg
-
24 november, 2004 kl. 00:53 #92235
Reaperman
DeltagareNågon som vet om min bil fick vara med?
Var ju bara där på förmiddagen.Antar att man får åka och köpa bilsport för att få svar på det.
26 november, 2004 kl. 13:18 #92220OzO
DeltagareHade dom kört samma utrymme för alla typ mellanstorlek (utan att favorisera någon) så hade dom fått plats med text för alla… Kan tänka mig att man inte blir så glad om man inte får nån text när man tog sig ända till Emmaboda… Surt. Jag hade blivit skitsne. Media är inte en snäll bransch…
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::26 november, 2004 kl. 14:30 #92216SecretAgentMan
DeltagareRätt B att just den man misstänkte skulle hamna i direkt fokus gjorde det med (att han dök upp och gasade var ytterst strongt och välkommet, absolut inget negativt menat å den sidan).
…men det hade nog suttit mera rätt att framhäva K&N som snabbast för dagen…eller Block och Grimponken som åkte snabbast med tanke på förutsättningarna.
Inget helt oväntat – men samtidigt en besvikelse – resultat och prestation verkar vara rätt oväsentligt i Bilsport. 🙁
/J
26 november, 2004 kl. 14:45 #92224simo
DeltagareDe verkar som de dessutom gjort en del missar med tider…för när jag kollade på slutet av dagen så var
Mr Candy’s bästa tid 1.38.xx, Mrs Candy hade 1.37.xx 😮 😉 :+26 november, 2004 kl. 19:10 #92234MickeM
DeltagareJag prenumenerar på Bilsport, men hade inte fått en enda
tidning sen ett bra tag tillbaks. Fick i trådarna för tredje
gången i år och mailade… fick kort därefter en massa
tidningar i postlådan… inklusive ett extra ex av SSI
SuperStage-exemplaret. Har än idag inte läst artikeln,
vet ju inte vilken jag skall börja läsa. 😀26 november, 2004 kl. 20:21 #92236convoy
Deltagare>Inget helt oväntat – men samtidigt en besvikelse – resultat
>och prestation verkar vara rätt oväsentligt i Bilsport. 🙁
>
>/JPlasta pååå bara (som de säger på Autotec) så skall de nog lösa sig med spaltmetrarna. 😀 😀
Själv skall jag gjuta ny kofångare bak. 😛 😛 😛 😛
/m
26 november, 2004 kl. 20:35 #92222Blocken
Deltagare>De verkar som de dessutom gjort en del missar med tider…för
>när jag kollade på slutet av dagen så var
>Mr Candy’s bästa tid 1.38.xx, Mrs Candy hade 1.37.xx 😮 😉 :+
>HAHAHAHAHAHAHA – Mr & Mrs Candy? :D:P:D:):+ Dagens garv!
/AB – somidagköpte3expåStatoilvaravIMskafå1
BTW, 800 tuss för en lack? 😉
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
19 december, 2005 kl. 06:19 #92225Manor
DeltagareHej !
Väl hemma så möttes jag av ett stycke nytt nummer av Bilsport med ett gäng tokiga Impreza-dudes på mittuppslaget :*. Tyvärr så syns inte alla så bra på gruppfotot (bland annat fd. Ordis och Duracell-Grimlock)…men så är det ju jämt :-(.
Det såg ut som att ni hade kul åtminstone. Riktigt bra tider verkade det också vara.
SGM steg1 hade Ulrik på sin bil…mohahahahahaha, det måste väl vara mitt trim med en j-kla massa Defi-mätare monterad av en hembio-galen snubbe i Suuuuuuuura…som kallas steg 1 😀 😀 :D?
Ha en bra helg grabbar (och tjejer).
mvh Mats N
PS. Jerry, projektor inköpt och monterad. Det bidde en LG RD-JT92:a med 234cm Draperduk…vilket lyft :9.19 december, 2005 kl. 06:19 #92226Manor
DeltagareJerry, ge mig en mailadress !!!
19 december, 2005 kl. 06:19 #92228Manor
Deltagare>Var väl bara 5-6 pers som fick nån text till sin
>profil. Alltså 10 bilar utan kommentarer från föraren eller
>reportern. Kanske blev så att dom var tvungen att banta ner de
>till 3 sidor just innan print.Hej !
5 sidor varav 3 sidor om deltagarnas bilar (15 bilar varav 10 med text), är väl inte så illa. Ett helt ok reportage som även gör reklam för klubben (och det stundande 5 års jubileumet).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #92229Manor
Deltagare>>>Jerry, ge mig en mailadress !!!
>>
>>jerry@impreza.nu funkar stabilt. Man tackar! 😀
>>
>>/J
>
>
>…and it’s now in a mailbox…nära dig :).
>
>Hoppas att du har bredband, och att det kommer fram som det
>ska.
>
>mvh Mats NÄsch, mailet returnerades pga. storleken…jag delar upp den i flera delar. Hoppas att det är ok.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #92227Manor
Deltagare>>Jerry, ge mig en mailadress !!!
>
>jerry@impreza.nu funkar stabilt. Man tackar! 😀
>
>/J…and it’s now in a mailbox…nära dig :).
Hoppas att du har bredband, och att det kommer fram som det ska.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #92212SecretAgentMan
Deltagare9 mars, 2006 kl. 21:00 #92230Maddis
DeltagareSnäll sambo har pallrat sig iväg till affärn och införskaffat ett ex till SGM 😉
9 mars, 2006 kl. 21:00 #92232griml0ck
DeltagareKöpte tidningen idag. Såg ju bra ut ändå. Men jag är ändå grinig över att jag inte fick nån text :+ 😮
// grim – grinig lapplänning utan bil
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.