- Detta ämne har 16 svar, 1,150 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 9 månader sedan av Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
26 februari, 2007 kl. 07:06 #12861Pasi_kDeltagare
Svart WRX utan vinge.
Lappade dej.
Finns du här?Parkerade brevid så det blev en liten kokar träff.
Tyvärr så han jag komma ut och köra medans du slöade runt där inne.. 😛
Mvh Pasi.
26 februari, 2007 kl. 17:33 #127891DesenDeltagareJag vat oxå på feltema igår och en som jobbar där hade sin gråa GT parkerad dår med. Så jag skullen nästan vilja påstå att det en en stor kokarträff på feltema kristianstad igår. 😛 😉
PS. Inga bildelar inhandlades där, men en halv meters förlångare till 1/2 tums spärrskaft Ds.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!26 februari, 2007 kl. 18:24 #127880Pasi_kDeltagareJag vat oxå på feltema igår och en som jobbar där hade sin gråa GT parkerad dår med. Så jag skullen nästan vilja påstå att det en en stor kokarträff på feltema kristianstad igår. 😛 😉 PS. Inga bildelar inhandlades där, men en halv meters förlångare till 1/2 tums spärrskaft Ds./Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!
Den som jobbar där ..
Den har jag lappat..
Så det verkar inte som han är intresserad.Köpte inte heller nått där..
Hade varit och sladdat på rustas parkering innan bara..:PMånga kokare i kristianstad just nu…
26 februari, 2007 kl. 22:12 #127893steelblueDeltagareJag vat oxå på feltema igår och en som jobbar där hade sin gråa GT parkerad dår med. Så jag skullen nästan vilja påstå att det en en stor kokarträff på feltema kristianstad igår. 😛 😉 PS. Inga bildelar inhandlades där, men en halv meters förlångare till 1/2 tums spärrskaft Ds./Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!
Den som jobbar där ..Den har jag lappat.. Så det verkar inte som han är intresserad.Köpte inte heller nått där.. Hade varit och sladdat på rustas parkering innan bara..:PMånga kokare i kristianstad just nu…
Tjenare, är väl dags att man presenterar sig. Markus heter jag och JA det är jag som har den steelblue Gt:n utanför “feltema” och JA jag jobbar faktist på “feltema”;-) säga vad man vill om biltemas produkter men det är en bra arbetsplats iaf 🙂 Allt är inte skit på biltema, verktygen är bra 😉 Och för den delen borde biltema snart byta namn om man ska se till produktsortimentet.
Jag har fått din lapp Pasi men har inte reggat mig här förrän nu, har nog faktist även pratat med dig, om det var du som var inne för att tag sedan, hade en blå, eller svart jacka på dig med Subaruloggor på, och en bluetooth i örat hehe, kom gärna inom igen och säg hej fast jag kan inte garantera att jag har tid att snacka så mycket, vi har ganska mycket kunder ibland 🙂
Nån kokarträff har jag däremot inte hört nåt om, det är väl helt enkelt bara så att ALLA gillar “feltema” 😀27 februari, 2007 kl. 07:06 #127881Pasi_kDeltagareTjenare, är väl dags att man presenterar sig. Markus heter jag och JA det är jag som har den steelblue Gt:n utanför “feltema” och JA jag jobbar faktist på “feltema”;-) säga vad man vill om biltemas produkter men det är en bra arbetsplats iaf 🙂 Allt är inte skit på biltema, verktygen är bra 😉 Och för den delen borde biltema snart byta namn om man ska se till produktsortimentet. Jag har fått din lapp Pasi men har inte reggat mig här förrän nu, har nog faktist även pratat med dig, om det var du som var inne för att tag sedan, hade en blå, eller svart jacka på dig med Subaruloggor på, och en bluetooth i örat hehe, kom gärna inom igen och säg hej fast jag kan inte garantera att jag har tid att snacka så mycket, vi har ganska mycket kunder ibland :)Nån kokarträff har jag däremot inte hört nåt om, det är väl helt enkelt bara så att ALLA gillar “feltema” 😀
Tjena Markus..
Det var Nog Andersson här på forumet du snackat med.
Fast min sambo känner din sambo.. 😀
Då får du se till att smyga ut på Lördag..
Träff på er parkering 14:00 , om det nu inte är fullt..
Då är vi på Elgigantens parkering…
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=17506&mesg_id=17506&page=Visst har biltema Bra saker i sitt sortiment..
Det kan man inte mer än hålla med om…http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/PICT1639.sized.jpg
Lite Reklam för er.. 😛Och Välkommen…
Sen får du se till att bli medlem i Klubben med..27 februari, 2007 kl. 07:14 #127887TessanDeltagareTjena Markus..:-) Kul att du har presenterat dig nu.Det är jag som är “min sambo känner din sambo” som Pasi skrev.Sist vi träffades var nog dagen efter festen hos pappa i Horna som slutade tragiskt.Och det är ju några år sedan så gissa om jag blev glatt överraskad när jag “spanade” upp din bil och såg vem den stod på..:-) Hoppas du hinner ut en sväng på lördag och säga “hej” om vi är där på parkeringen,annars får du/ni ju komma en annan gång.Hälsa till hon där hemma från Teresa…;-)
27 februari, 2007 kl. 11:10 #127889AnderssonDeltagareAndersson alltid med blå sebrau(t) keps o jacka och headset i örat 😀 😀 😀 Var nog senast på biltema för 2 veckor sedan
MVH C Andersson
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!27 februari, 2007 kl. 19:01 #127894steelblueDeltagareTackar för välkomnandet!
Haha, jaha nu dök det upp en liljeholmen, fan vilken schysst bild, den sparar jag helt klart 😀 Jasså det är du Tessan, nu dök det upp en liljeholmen till, men vi har väl setts nån gång efter det som hände i Horna eller, det var ju skitlängesen, tycker mig ha sett dig ett par ggr i butiken med, sambo hit o sambo dit jaha 😀 😀 Så det är alltså nu på Lördag som det är träff, jag trodde det var i Lördags den 24:e, får se om jag hinner dit, ska bort på Lördag men vi får se. Jag skulle med vilja ha en “sebraut-keps” får väl se om jag hittar nån “biltema-se-bra-ut-keps” inne bland hyllorna 😀27 februari, 2007 kl. 19:22 #127892DesenDeltagareTjena Mannen o välkommen till forumet.
Jag e oxå skyldig till att ha lappat din kokare en gång utanför Feltema.
Tror oxå det var dig jag låg o gasade lite med på Härlövs ängaled för några dagar sedan. Jag kör en blå GT.
Glöm nu inte att bli medlem i klubben med så du får ett fint litet medlemskort plus de fördelar det bär med sig för en subaruägare.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!28 februari, 2007 kl. 06:06 #127882Pasi_kDeltagareTackar för välkomnandet!Haha, jaha nu dök det upp en liljeholmen, fan vilken schysst bild, den sparar jag helt klart 😀 Jasså det är du Tessan, nu dök det upp en liljeholmen till, men vi har väl setts nån gång efter det som hände i Horna eller, det var ju skitlängesen, tycker mig ha sett dig ett par ggr i butiken med, sambo hit o sambo dit jaha 😀 😀 Så det är alltså nu på Lördag som det är träff, jag trodde det var i Lördags den 24:e, får se om jag hinner dit, ska bort på Lördag men vi får se. Jag skulle med vilja ha en “sebraut-keps” får väl se om jag hittar nån “biltema-se-bra-ut-keps” inne bland hyllorna 😀
Klart du ska titta ut en sväng..
Vi är pratglada allihopa.. 😛Välkommen igen.
28 februari, 2007 kl. 07:34 #127888TessanDeltagareJasså det är du Tessan, nu dök det upp en liljeholmen till, men vi har väl setts nån gång efter det som hände i Horna eller, det var ju skitlängesen, tycker mig ha sett dig ett par ggr i butiken med, sambo hit o sambo dit jaha 😀 😀
Jo,har ju sett dig i affären men ville ju inte börjar tragga då å “störa” dig i jobbet..:+ Men annars va det ju ett tag sen.Hoppas du hinner dit en sväng på lördag…:-)
28 februari, 2007 kl. 11:38 #127890AnderssonDeltagareJag skulle med vilja ha en “sebraut-keps” får väl se om jag hittar nån “biltema-se-bra-ut-keps” inne bland hyllorna 😀
Vi är pratglada allihopa.. :PVälkommen igen.
Välkommen!!!
Titta in hos Tommy i Vinslöv så kan han nog ordna en keps, kostar ca:149:- eller på swrt.com
P: Är vi pratglada tycker du 😀 😀 😀
A: med talsvårigheter, svårt att sluta när jag börjat 😉MVH C Andersson
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!28 februari, 2007 kl. 12:06 #127883Pasi_kDeltagareVälkommen!!!Titta in hos Tommy i Vinslöv så kan han nog ordna en keps, kostar ca:149:- eller på swrt.comP: Är vi pratglada tycker du 😀 😀 :DA: med talsvårigheter, svårt att sluta när jag börjat ;)MVH C AnderssonFull fart, spar tid!Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!
Klart vi är. 😛
28 februari, 2007 kl. 21:26 #127895steelblueDeltagareTjena Mannen o välkommen till forumet.Jag e oxå skyldig till att ha lappat din kokare en gång utanför Feltema.Tror oxå det var dig jag låg o gasade lite med på Härlövs ängaled för några dagar sedan. Jag kör en blå GT.Glöm nu inte att bli medlem i klubben med så du får ett fint litet medlemskort plus de fördelar det bär med sig för en subaruägare./Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!
Haha, tackar, så det var du med världens största stänklappar 😀 😀 jo jag ville ju inte göra dig allt för besviken och dra ifrån dig bara så där… 😛 Skämt åsido, hade precis slängt på original dp inför bes så den var ju lagom trött tyckte jag, vilken jäkla skillnad det blir med fritt blås 😮 Konstigt, bara ca 2 min efter så såg jag en silvrig Gt vid rondellen vid mohlins cykel ?! Två på samma dag 😮
“Tessan” bara “stör” på du, det gör inget,,, bara så där,,, 😛 det gör ju alla andra x( x( kunder. 😀1 mars, 2007 kl. 06:15 #127884Pasi_kDeltagareTjena Mannen o välkommen till forumet.Jag e oxå skyldig till att ha lappat din kokare en gång utanför Feltema.Tror oxå det var dig jag låg o gasade lite med på Härlövs ängaled för några dagar sedan. Jag kör en blå GT.Glöm nu inte att bli medlem i klubben med så du får ett fint litet medlemskort plus de fördelar det bär med sig för en subaruägare./Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!
Haha, tackar, så det var du med världens största stänklappar 😀 😀 jo jag ville ju inte göra dig allt för besviken och dra ifrån dig bara så där… 😛 Skämt åsido, hade precis slängt på original dp inför bes så den var ju lagom trött tyckte jag, vilken jäkla skillnad det blir med fritt blås 😮 Konstigt, bara ca 2 min efter så såg jag en silvrig Gt vid rondellen vid mohlins cykel ?! Två på samma dag 😮 “Tessan” bara “stör” på du, det gör inget,,, bara så där,,, 😛 det gör ju alla andra x( x( kunder. 😀
Många Imprezor i Kristianstad NU…..
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.