SSC Allmänt snack Träffar BIO!!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Assazel
    Deltagare

Hej gott folk!

Under min fritid har jag frilansat som amatörskådespelare och fick äntligen min chans att få vara med i en svensk långfilm.
      I rollen gestaltar jag ”Kalle” som är en av de sex ungdomarna som filmen bygger på. Det är en ”lågbudget” (endast ca 90´000) och skådespelarna består av amatör och semiproffs.
      Filmen finns även listad på Svenskafilminstitutet http://www.sfi.se (kommande premiärer)

Filmen som är en rysare på 90minuter kommer ha premiär på Bion i Eslöv den 7:e April. Den heter ”Vem är du?”.

Jag hade blivi sååå glad om några av mina gamla SSI vänner skulle vilja komma och se den. Och ta gäääärna med er Subborna. För jag saknar dem så. 🙁

Hoppas jag ser många bekanta där och även er som jag inte känner får gärna komma.

Biljetten kostar endast 50:- och måste beställas från http://www.vemardu.com

Boka till 21.00 föreställningen Torsdagen den 7:e April. Den går på måndagen den 11:e också om ni nu vill komma och inte kan den 7:e. Jag kommer vara där på alla. 🙂

Hoppas vi ses och att man får se lite subbor där.

Perfekt Träff för er om inte annat! Avsluta er färd med en bio! 🙂

Ha det gott!
      FD. Staffan ”Beach2004, deep blue mica”

down_the_drain
      Deltagare

Hel kul Staffan ! Är nere en sväng i thailand då så jag har tyvärr ingen möjlighet att dyka upp. Hade definitivt gjort det annars:)

/P”som precis har tryck i sig 9 gräddbullar”

OzO
        Deltagare

Kul!! Då har vi 2 stora skådisar i klubben: Assazel och Peter Stormare!

😀

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Manor
          Deltagare

Glöm inte Jerry i Tom & Jerry och AlienDice i ”i Opeln hör ingen dig skrika”, och den kände hårdrocks-sångaren Ozo Osbourne 😀 😀 :D.

mvh Mats N

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.