SSC Allmänt snack Allmänt småprat BIP – Jag vill bara upplysa dig om att du laddar över 1.2 bar..

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

Defi är bäst…speciellt när Jerry har monterat dem :D.

mvh Mats N – som själv tackar navigatorn att han hittade rätt tre gånger igår (Jerry i Suuuurahammar, Mr.Clean på Värmdö…samt sent hem mitt i nassen 😉

Manor
      Deltagare

Mats du har inte en bild på var och hur du placerat kontrollenheten till defi mätarna ? 🙂

Nej tyvärr har jag ingen bild, men den sitter fast på mittkonsolens högra sida så att kontrollknapparna nås till höger om växelspaken. Det går att sätta den i askkoppen också, men jag har redan en massa bilstereokablar där så det fick inte plats något mer. Jag tycker dock personligen att min placering är smidigare.

mvh Mats N

maxan
        Deltagare

Tur man har Defi-prytlar i bilen så man hör att något inte är som vanligt..

Med org-dämpare på igen ändrades tydligen laddtrycket på hemvägen från Sourhammer igår kväll 😀 1/4 varv på mr Dawes och allt var frid och fröjd.

Tacka Defi för det och håll ögonen på vägen 😉

______________________________________________________________________

http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster
          [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven

gotte51
          Deltagare

Mats du har inte en bild på var och hur du placerat kontrollenheten till defi mätarna ? 🙂

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.