SSC Allmänt snack Träffar Björkvik Ring 26-27 Juli

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 175 totalt)
  • Författare
    petrowski87
    Deltagare

tja
      tack alla för en grymt trevlig helg och grymt kul att ttäffa alla bra organiserat var det var det
      och sjukt kul att köra blir att bygga mer i vinter helt klart
      här ska det jagas bättre tider 🙂

Igge
      Deltagare

tja
        tack alla för en grymt trevlig helg och grymt kul att ttäffa alla bra organiserat var det var det
        och sjukt kul att köra blir att bygga mer i vinter helt klart
        här ska det jagas bättre tider 🙂

För att vara tråkig är nog de mest kostnadseffektiva tidkapningssättet att lägga pengar på däck och soppa 😛
        Jimmy utmanade ju Anders på Gränges med en nästintill original STi racing
        Tyvärr är det väl svårt att öva under vintern

Men sedan är det ju kul med godis och bra terapiarbete för de tråkiga månaderna 😀

BjorneJ

Sådär då har man landat hemma Tack alla för en som vanligt trevlig träff (ett speciellt stort TACK till Roger, Pontus & Anders för hjälpen med droplinken) Nu ska jag gräva fram kudden och sedan knäppa en kall…

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

roadtip85
          Keymaster

Tack alla för en grymt trevlig helg! Både på banan och vandrarhemmet!
            Riktigt roliga banor som var som gjorda för min bil, lagom knixiga! 😀

Janne248
            Deltagare

Stort tack för idag, roligt att se så många kända ansikten trots en frånvaro från träffar på 2 år.

Tyvärr inga arraksbollar, men däremot (James)Bondkakor och köttbullsmackor med rödbetssallad som verkade slinka ner lätt för några ”Subarister” :).

Trist att det blev en smäll, men det verkade bättre än vad man trodde initialt…och som tur var inga personskador.

Tråkigt du drog så snabbt! Jag ramlade in 1520 på lördag, synd man inte han träfafs.
              Nästa år kanske…. har hört något om 15-års….

Manor
              Deltagare

Tråkigt du drog så snabbt! Jag ramlade in 1520 på lördag, synd man inte han träfafs.
                Nästa år kanske…. har hört något om 15-års….

Jo, jag undrade just var du höll hus :).
                15-års…det låter som en bra idé.

Surbarbro
                Deltagare

Vill också tacka för en underbar helg.
                  Kul körning, god mat och massor av vänner.

Vill även tacka för förtroendet till vice ordförande.

Ses i Grängnes.

challe
                  Deltagare

Tack till alla som va med på träffen, det va kul som vanligt att träffas.
                    Roligt att se lite nya ansikten också.

OzO
                    Deltagare

Min semestervecka är förstörd! Jag är tvungen att avboka allt och stanna hemma för att piggna till efter en 2-dagars med SSC! :pd—0.o—b Trots att man inte körde en meter bana (jo, jag erkänner att konbana blir man liite sugen på att köra igen!) så är jag kalasseg men jätteglad över att få träffa gänget igen! Alltid kul att ses, gamla som nya! Är extraglad över köttbullsmackorna och kaffet, Fikakungen (MatsN)!! 😎

Känns också skönt att det gick relativt smärtfritt att fylla X antal vakanta styrelseposter. Men jag vet att det finns de som brinner för Subaru som inte var med i helgen som skulle kunna vara lämpliga kandidater. Låt oss hjälpa till att bygga upp och bevara klubben igen. Ju fler som hjälper till desto mindre arbetsbörda blir det för ett fåtal. Som sagt, 15-års snart… 😉

Solfan! :p

Vince
                      Keymaster

Synd att man missade detta i år då jag ser att ni har haft roligt (som vanligt). Synd också att man inte kunde ge en match till Anders (en utopi ja men låt mig leva i tron av att det hade gått 😉 ).
                        För att trösta mig så har jag ändå fått släcka törsten av bilkörning genom att åka med brorsan och köra in nya bromsar på en gallardo samt köra en R8 :)……jag är mao inte för ledsen ;).

Markus
                        Deltagare

Tack alla för en mycket trevlig helg! 😀 Underbart med alla eldsjälar som verkligen brinner för klubben och ägnar sin ibland redan obefintliga tid för den!

petrowski87
                          Deltagare

För att vara tråkig är nog de mest kostnadseffektiva tidkapningssättet att lägga pengar på däck och soppa 😛
                            Jimmy utmanade ju Anders på Gränges med en nästintill original STi racing
                            Tyvärr är det väl svårt att öva under vintern

Men sedan är det ju kul med godis och bra terapiarbete för de tråkiga månaderna 😀

Det är just terapi ja ska ägna mig åt 🙂 . Ja däck och soppa kommer det ochså

efter den här helgen blir man väl kalad för dunk Peter så mycket ja stor där med den haha

rb.wrx
                            Deltagare

Tack alla för en rolig helg. Det var min första bankörning med 4-hjulsdrift och det var ju klart roligare än bakhjulsdrivet. Helt klart att man får satsa på r-däck till nästa år då det inte gick att köra så fort som jag ville med vanliga däck. Med tanke på att jag lyckades få en skruv i ett däck så kan det ju va bra att ha byte med då man ska köra hem också.

Markus
                              Deltagare

Tack alla för en rolig helg. Det var min första bankörning med 4-hjulsdrift och det var ju klart roligare än bakhjulsdrivet. Helt klart att man får satsa på r-däck till nästa år då det inte gick att köra så fort som jag ville med vanliga däck. Med tanke på att jag lyckades få en skruv i ett däck så kan det ju va bra att ha byte med då man ska köra hem också.

Du lyckades ta dig hem på det i alla fall?

Surbarbro
                                Deltagare

Min semestervecka är förstörd! Jag är tvungen att avboka allt och stanna hemma för att piggna till efter en 2-dagars med SSC! :pd—0.o—b Trots att man inte körde en meter bana (jo, jag erkänner att konbana blir man liite sugen på att köra igen!) så är jag kalasseg men jätteglad över att få träffa gänget igen! Alltid kul att ses, gamla som nya! Är extraglad över köttbullsmackorna och kaffet, Fikakungen (MatsN)!! 😎

Bara var så glad att du var med.
                                  Skit i mackor, då du får plankstek hos mig.

Känns också skönt att det gick relativt smärtfritt att fylla X antal vakanta styrelseposter. Men jag vet att det finns de som brinner för Subaru som inte var med i helgen som skulle kunna vara lämpliga kandidater. Låt oss hjälpa till att bygga upp och bevara klubben igen. Ju fler som hjälper till desto mindre arbetsbörda blir det för ett fåtal. Som sagt, 15-års snart… 😉

Tycker också att det är bra att vi blev en styrelse. Alla vi brinner för klubben.
                                  Om det fanns fler? Var var de då, eller klev de inte fram?

Solfan! :p

Du kom iallafall hem.
                                  det vet jag eftersom jag låg bakom dig till Tunglsta.

Nu ser vi bara framåt.
                                  Nya däck, ny styrelse.

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 175 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.