- Detta ämne har 174 svar, 19,163 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 4 månader sedan av roadtip85.
-
FörfattareInlägg
-
28 juli, 2014 kl. 20:48 #269164VinceKeymaster
Du kom iallafall hem.
det vet jag eftersom jag låg bakom dig till Tunglsta.Nu ser vi bara framåt.
Nya däck, ny styrelse.Hur blev nya styrelsen då (har vi fått ett ordförande?)? Inget protokoll från mötet?
28 juli, 2014 kl. 21:02 #269125kamikazeDeltagareJag vill också tacka alla som kom och gjorde detta till en helg att minnas som vanligt.
Stort tack till alla som roddat för att få till träffen och hjälpte till så det blev banor att köra på.28 juli, 2014 kl. 21:42 #269133KoffeKeymasterFritt från minnet (mao reservation för fel :))
Ny(gammal) ordis: Spike
Vice: Surbarbro
Ny i webgruppen: BjorneJ
Valberedning: Janne och LarsaÖvriga samma som förra året. Tror jag. Rätta mig gärna om jag har fel 🙂
(Passar även på att fråga om tiderna från söndgens körning. Kommer de läggas upp här?)
//Koffe
28 juli, 2014 kl. 21:46 #269165VinceKeymasterFritt från minnet (mao reservation för fel :))
Valberedning: Janne och LarsaÖvriga samma som förra året. Tror jag. Rätta mig gärna om jag har fel 🙂
(Passar även på att fråga om tiderna från söndgens körning. Kommer de läggas upp här?)
//Koffe
Tack Koffe d—0.o—b
28 juli, 2014 kl. 21:46 #269077OzODeltagareFritt från minnet (mao reservation för fel :))
Ny kassör och banträffsansvarig också om jag inte minns fel. Men officiella uppgifter kommer nog ut inom kort d—0.o—b
29 juli, 2014 kl. 05:55 #269217ZlasherDeltagareNy kassör och banträffsansvarig också om jag inte minns fel. Men officiella uppgifter kommer nog ut inom kort d—0.o—b
Jag fick uppgiften som ledamot/banträffsansvarig
Anders (Roadtip85) blev tillsatt som kassör.d—0.o—b29 juli, 2014 kl. 16:05 #269223BjorneJJa då har jag fått ihop filmen från mitt snabbaste varv på söndagen och filmen är nu ute på youtube
http://youtu.be/wT0zC0xkdxs29 juli, 2014 kl. 17:37 #269218ZlasherDeltagareJa då har jag fått ihop filmen från mitt snabbaste varv på söndagen och filmen är nu ute på youtube
http://youtu.be/wT0zC0xkdxsHärligt, grymt att du timar också:) gjorde du i redigerings programet efteråt?
Bra kört.d—0.o—b29 juli, 2014 kl. 18:32 #269156Fricke.wDeltagareBra kört Björne 🙂
29 juli, 2014 kl. 18:58 #269157Fricke.wDeltagareNågon som har koll föresten vem som lånade 5st hjul bulltar av mig?
Är ju så fruktansvärt dålig på att komma i håg namn, men du körde en vit STI type R alla special i alla fall med svart huv och tack 😀
Glömde ju helt bort att lämna min adress innan vi drog, men skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, så jag hinner få dom innan lördag helst, då jag ska köra bana i gen då 🙂MVH
29 juli, 2014 kl. 19:20 #269175TomKDeltagareNågon som har koll föresten vem som lånade 5st hjul bulltar av mig?
Är ju så fruktansvärt dålig på att komma i håg namn, men du körde en vit STI type R alla special i alla fall med svart huv och tack 😀
Glömde ju helt bort att lämna min adress innan vi drog, men skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, så jag hinner få dom innan lördag helst, då jag ska köra bana i gen då 🙂MVH
Var inte det JohnDOE som hade hjulbults problem på sin TypeR?
29 juli, 2014 kl. 20:11 #269224BjorneJBra kört Björne 🙂
Tackar 🙂
Härligt, grymt att du timar också:) gjorde du i redigerings programet efteråt?
Bra kört.d—0.o—bJag använder mig av Race Render 3 för att få till filmen och i programet så har man möjlighet att lägga till tiden men av någon anledning så ville den inte stanna tiden vid målgången men.
Tackar ja dina körningar så snygga ut dom med det jag såg från start och mål.29 juli, 2014 kl. 20:43 #269091-L-DeltagareTrevligt som vanligt, nästa gång blir det garanterat körning för min del.
29 juli, 2014 kl. 21:03 #269141MarkusDeltagareNågon som har koll föresten vem som lånade 5st hjul bulltar av mig?
Jo det stämmer som TomK skrev. De ligger så prydligt i vårt garage. Kan skickas i morgon!
30 juli, 2014 kl. 06:10 #269219ZlasherDeltagareTackar 🙂
Jag använder mig av Race Render 3 för att få till filmen och i programet så har man möjlighet att lägga till tiden men av någon anledning så ville den inte stanna tiden vid målgången men.
Tackar ja dina körningar så snygga ut dom med det jag såg från start och mål.Okej, ska kolla in det programmet.=)
Jag spelade aldrig in något under konbanekörningen.
Men jag slutade på 1.10.09 som snabbast.
Ångrar väl lite i efterhand att jag gav upp och ställde mig och böt däck sista timmen istället för att försöka komma under 1.10:D -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.