SSC Allmänt snack Träffar Björkvik Ring 26-27 Juli

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 175 totalt)
  • Författare
    rb.wrx
    Deltagare

Nu har Leksaken hittat hem.
      Nu är jag så j–la laddad.
      Längtar till vi alla ses igen.
      Ska bli så kul.

Gratulerar, det tog sin tid men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge:) Ska bli kul att få se den.

Kvarnis
      Deltagare

Nu blev man ju lite sugen att träffa er igen :).
        Jag vet dock inte om jag är hemma denna helg, men jag håller tummarna.

Till er besvikelse kan jag också meddela att husvagnen är såld.

Klart du ska komma Mats 🙂

Vince
        Keymaster

F#n att jag missar detta i år. Första storträff på 5 år som jag missar. Hoppas (VET) att ni kommer att ha kul 🙂

emilboylarsson
          Deltagare

Funderar på att komma förbi och köra lite. Läste att man var tvungen att vara betalande medlem. Jag skickade in en ansökan nu precis, hinner någon skicka inbetalningskort eller kontonummer eller dyl.? 🙂

challe
            Deltagare

Funderar på att komma förbi och köra lite. Läste att man var tvungen att vara betalande medlem. Jag skickade in en ansökan nu precis, hinner någon skicka inbetalningskort eller kontonummer eller dyl.? 🙂

Jag godkände precis din ansökan, kolla mailen som du angav och följ dom instruktioner som står där.

Vi kommer kolla av inbetalningar och ansökningar strax innan storträffen och skicka ut medlemskort så att dom hinner komma innan det är dags.

/ Carl

kamikaze
              Deltagare

Och skulle inte medlemskort/årsmärke dyka upp så kommer det finnas uppdaterade listor över betalande medlemmar på plats när det är dags för incheckning

emilboylarsson
                Deltagare

Jag godkände precis din ansökan, kolla mailen som du angav och följ dom instruktioner som står där.

Vi kommer kolla av inbetalningar och ansökningar strax innan storträffen och skicka ut medlemskort så att dom hinner komma innan det är dags.

/ Carl

Och skulle inte medlemskort/årsmärke dyka upp så kommer det finnas uppdaterade listor över betalande medlemmar på plats när det är dags för incheckning

Snyggt! Pynta nyss medlemsavgift. Kommer åtminstone en dag. Med lite tur kanske jag hinner få den silvriga färdig annars kommer jag med lilla blå 🙂

Gloremir
                  Deltagare

Nu vart jag väldigt förvånad.
                    Racegruppen är ju på björkvik den 26:e juli.

Och deras tider ser lite annorlunda ut.
                    – Grindarna kommer stå öppna för publik hela dagen men som förare måste du vara på plats före klockan 10.00!
                    – Obligatoriskt förarmöte med genomgång av raka och bana hålls på startplattan kl 10.15.

Sedan är deras priser annorlunda.
                    Förare: 300 kronor
                    Utställare: 100 kr
                    Publik: 50 kr / person
                    Samt så är det 100kr i parkerings avgift, om dom har så som dom brukar ha.

edit: va inget. dom ändrade tiden till 9 augusti.

TomK
                    Deltagare

Nu är jag nog lite trög men är det bankörning eller konbana?

Fricke.w
                      Deltagare

Nu är jag nog lite trög men är det bankörning eller konbana?

Det är vell bankörning på lördag och på söndag är de kon bana och 402m 🙂

Christian S
                        Deltagare

Det är vell bankörning på lördag och på söndag är de kon bana och 402m 🙂

jappd—0.o—b
                          syns nog tydligare i anmälningstråden http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=96381

TomK
                          Deltagare

jappd—0.o—b
                            syns nog tydligare i anmälningstråden http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=96381

Ok tackar! 🙂

Hebbep
                            Deltagare

Kanske jag som är lite trög, men behöver man sma-licens för att köra både kon, bana och stripp?
                              Eller får man köra nåt utav det utan sma-licens?
                              Mvh

ManiacWolf
                              Deltagare

Kanske jag som är lite trög, men behöver man sma-licens för att köra både kon, bana och stripp?
                                Eller får man köra nåt utav det utan sma-licens?
                                Mvh

Vilket du än vill köra så krävs SMA- Licens. 😎

kleinis
                                Deltagare

får man komma och köra ifall bilen är hel ?

vad säger ni om någon som då skulle åka och lägga lite rök här o där ? annars får jag komma o kolla på helt enkelt 😛

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 175 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.