SSC Allmänt snack Träffar Björkvik Ring 26-27 Juli

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 175 totalt)
  • Författare
    Hempo
    Deltagare

Skriver här istället för i anmälningstråden, ser att det är fruktansvärt få som vill testa 402m… Hur kommer det sig? Rädda att rasa eller?

karlzzon.
      Deltagare

Min syn är att en raksträcka är transport till nästa kurva!!!

Igge
        Deltagare

Dels rädd för att paja något men sedan är det roligare när det svänger 🙂

Men visst, ett drag kanske kan locka, vad vet jag 😛
          Det är coolt när kopplingen luktar bränt x)

alexandersalle
          Deltagare

Måste ta att komma förbi någon av dagarna nu när man äntligen köpt en subaru

Hempo
            Deltagare

Självklart är det roligare med kurvor! Men när man får chansen att testa gratis? Och ingen som tvingar en att göra kamikaze-starter heller :)Våra bilar är till för att användas 😉

SPiKE
              Deltagare

Ta och lufta Sniken lite tillsammans med ett gäng andra Subarus kan vara kul, var ett tag sen faktiskt 🙂

OzO
                Deltagare

Ta och lufta Sniken lite tillsammans med ett gäng andra Subarus kan vara kul, var ett tag sen faktiskt 🙂

:D:Dd—0.o—bd—0.o—b:D:D

Zlasher
                  Deltagare

Folk som inte är medlemmar kan väl betala medlemsskap på plats för att få köra?

kamikaze
                    Deltagare

Om man är gammal medlem så funkar det, eller är det en ny medlem det handlar om ?

Är det en ny medlem så behöver den personen ett medlemsnummer och det ges i samband med att betalningen registreras av oss i medlemsregistet, visst går det att lösa på plats men allt blir mycket lättare om ansökan görs via hemsidan.
                      Jag och Carl kommer hålla koll på inbetalningar och göra en avstämning på torsdag innan storträffen

Zlasher
                      Deltagare

Om man är gammal medlem så funkar det, eller är det en ny medlem det handlar om ?

Är det en ny medlem så behöver den personen ett medlemsnummer och det ges i samband med att betalningen registreras av oss i medlemsregistet, visst går det att lösa på plats men allt blir mycket lättare om ansökan görs via hemsidan.
                        Jag och Carl kommer hålla koll på inbetalningar och göra en avstämning på torsdag innan storträffen

Ok, Perfekt=) ja det handlar om en ny medlem. Han har skickat in en ansökan igår, petrowski87. Och han var orolig att det inte ska hinnas med att reggas innan storträffen.

kamikaze
                        Deltagare

Jag la till honom nu och ett mail med betalningsinfo gick iväg samtidigt så betalar han bara i tid är det lunga puckar 🙂

Koffe
                          Keymaster

Skriver här istället för i anmälningstråden, ser att det är fruktansvärt få som vill testa 402m… Hur kommer det sig? Rädda att rasa eller?

Jag gissar att vi inte kommer köra med gran/tidtagning heller, vilket kanske skulle lockat fler (att ha ett tidkort skulle kanske vara roligare?). Men att sota ur lite på en lång raka kan ju vara skoj 🙂

Klart du ska! En öl kanske slinker ner också?

//Koffe

petrowski87
                            Deltagare

betalade in kulorna nyss 🙂

petrowski87
                              Deltagare

ja tänkte köra 402 i alla all klart man ska suta ur skorstenarna lite hoppas bara koplingen pallar trycket men köra ska man ska skriva up mig i morgon 🙂

Dannesundin
                                Deltagare

Tjena!!

Tappat bort körkortet och tänkte skriva upp mig idag… har dock ”Förlustanmälan av körkort” här hemma, på den står det mitt personnummer, körkortsbehörighet, namn och allt det där. Räcker det om jag tar med det samt pass + SMA-licens?

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 175 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.