SSC Allmänt snack Träffar Björkvik Ring 26-27 Juli

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 175 totalt)
  • Författare
    Grovsnus
    Deltagare

Håller på att packa lite smått nu och insåg att jag äger inga långärmade t-shirts som jag kan ha att köra i…
      Kommer det finnas att köpa på plats? Har för mig att det gick förra året på ljungbyhed… Eller ska jag helt enkelt köpa en på vägen upp?

t1hero
      Deltagare

Håller på att packa lite smått nu och insåg att jag äger inga långärmade t-shirts som jag kan ha att köra i…
        Kommer det finnas att köpa på plats? Har för mig att det gick förra året på ljungbyhed… Eller ska jag helt enkelt köpa en på vägen upp?

Alternativlösningar: Skjorta i 100% bomull, hoddie 100% bomull, scoteroverall 100% bomull.

Nu spoilar jag ett roligt skämt men det blir kul att se hur många som kör grusstigen som googlemaps tycker är rätt väg till banan (lite offroad är ju inga problem med fyrhjulsdrivet)

BjorneJ

Jag kan tipsa om jula dom har långärmade tröjor till vettig penning 🙂

Bilen har fått ny olja i motorn och packningen ligger i den så nu ska vi bara sova några timmar sedan bär det av söderöver.

challe
          Deltagare

Nu är bilen lastad och bärsen på kylning, jag o tobias kommer starta runt 9 imorrn bitti.
            Syns där allihopa 🙂

LegacyLarsa
            Keymaster

det finns badvatten i närheten så glöm inte badkläder och handduk!

Koffe
              Keymaster

Finns någon iordningställd grillplats imorgon? Känns sådär med engångsgrillar i det här vädret…

Ligger som vanligt hopplöst ur fas… Får packa, handla och fixa det sista på bilen imorgon 🙂

Koffe
                Keymaster

det finns badvatten i närheten så glöm inte badkläder och handduk!

Glöm inte min filt Larsa!

Fricke.w
                  Deltagare

Fick med mig allt konstigt nog, men fick göra ramper i trä för att spara lite utrymme och vikt 🙂

SPiKE
                    Deltagare

Jorå sova en skvätt innan det ska skruvas mer aga imorrn. V-band är smart men ett j*vla piss att få till när det inte riktigt linear efter att grenröret är svetsat för sjumiljonte gången

Markus
                      Deltagare

Nu är det mesta klart för avfärd 🙂 Ska bli jäkligt kul som vanligt! Event-tältet och batteristereon åker med så det blir en ”drivers lounge” med soft musik i år också 🙂

Jorå sova en skvätt innan det ska skruvas mer aga imorrn. V-band är smart men ett j*vla piss att få till när det inte riktigt linear efter att grenröret är svetsat för sjumiljonte gången ??

Glöm inte takräcket 😉

Hempo
                        Deltagare

Jag röstar på att vi ses vid Shell/ Mc Donalds i tumba. Alltså avfarten precis efter Hallunda.
                          Säg när ni kan tänkas åka. Så kanske vi kan möta upp igge vid södertälje påvägen…

Skicka ett mess till 073 079 5156 så försöker vi tajma in när vi möts upp 🙂

Zlasher
                          Deltagare

Skicka ett mess till 073 079 5156 så försöker vi tajma in när vi möts upp 🙂

Ok. Will do:)

roadtip85
                            Keymaster

Jag röstar på att vi ses vid Shell/ Mc Donalds i tumba. Alltså avfarten precis efter Hallunda.
                              Säg när ni kan tänkas åka. Så kanske vi kan möta upp igge vid södertälje påvägen…

Jag ser till att vara där senast 15.30 också då!

OzO
                              Deltagare

Jag ser till att vara där senast 15.30 också då!

Ska försöka vara där vid 1530 också d—0.o—b. Ser ni inte mig så åk utan att vänta 😀

Zlasher
                                Deltagare

Oki då sätter vi 15.30 som tid:)

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 175 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.