- Detta ämne har 15 svar, 1,275 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 8 månader sedan av Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
10 mars, 2007 kl. 14:09 #12868lightningDeltagare
vem var det?? nån på klubben??
10 mars, 2007 kl. 15:54 #127925DafvidDeltagareJag var där uppe och härjade förra helgen! Kör blå GT med orginalfälgar och “lilla” vingen.
10 mars, 2007 kl. 21:53 #127920lightningDeltagareJag var där uppe och härjade förra helgen! Kör blå GT med orginalfälgar och “lilla” vingen.
nej då missade jag dig.. men denna var idag (lördag) och org förutom sänkning och lmfälgar men jag snackade med ägaren sen.. men jag vet inte vad han heter 😉 men han hänger här iaf.. så mycket fick jag ur han.. han har ju skaffat brud i “viken” en av våra “statoilbrudar”;) 😛
10 mars, 2007 kl. 23:35 #127926DafvidDeltagareFan va nice att det dyker upp lite fler imprezor i området. Själv bor jag utanför västervik. Men har precis som killen du snackar om, flickvän i Viken.
11 mars, 2007 kl. 08:49 #127921lightningDeltagareFan va nice att det dyker upp lite fler imprezor i området. Själv bor jag utanför västervik. Men har precis som killen du snackar om, flickvän i Viken.
Fan va fränt!! vem e din tös då?? ja det e kul me lite subarus för de kryllar ju inte direkt av dom i området;)
12 mars, 2007 kl. 22:18 #127917AnderssonDeltagareKul att det finns några till i Småland, nu kanske vi kan lägga en träff här uppåt till sommaren. Håller på att flytta från det kalla skåne efter 3år i kylan. Bor lite nordväst om Kalmar,jobbar fr.o.m idag i Mönsterås.Hör av er om ni vill ha en miniträff eller något eller sammåka till träffarna som oftast blir i skåne där de mest aktiva finns. Välkommna!!!
MVH C Andersson
Full fart, spar tid!
Det va inte bättre förr, det är bara sämre nu!13 mars, 2007 kl. 01:29 #127914JockanDeltagareHaha, jobbar/bossar över dafvid ovan, kör en silver 05a sti-wannabe, kan ev. vara jag som lurat in honom i subaruträsket }(
Ska ni ha miniträff så vill jag vara med, så länge det är kvällstid/helg då jobbet tar all tid 😉
skicka ett pm vettja, finns inte många imprezor häromkring, fanns en gt i gamleby förra säsongen, också en kompis som ägde den, dock börjar han yra om evosar nu efter ett antal bmw´s 😀
Mvh Jocke från Västervik
13 mars, 2007 kl. 13:14 #127922lightningDeltagareHaha, jobbar/bossar över dafvid ovan, kör en silver 05a sti-wannabe, kan ev. vara jag som lurat in honom i subaruträsket }( Ska ni ha miniträff så vill jag vara med, så länge det är kvällstid/helg då jobbet tar all tid 😉 skicka ett pm vettja, finns inte många imprezor häromkring, fanns en gt i gamleby förra säsongen, också en kompis som ägde den, dock börjar han yra om evosar nu efter ett antal bmw´s 😀 Mvh Jocke från Västervik
skulle vara jävligt skoj om ni var ett gäng som vill komma upp till norrköping i sommar.. och visa lite subarupower! är medlem i NSC och vi brukar anordna lite stuff sommarhalvåret.. typ lite bana, street och utställningar.. kan det vara intressant?? mvh johan aka lightning
14 mars, 2007 kl. 01:02 #127927DafvidDeltagareFinnemang, bara att höra av sig om ni känner för att dra ihop något!
Hoppas väl på att vi får lite Impreza-tillökning här i området till sommaren. Hört om några stycken som febrilt krossar sparbössor och jagar enkronor för att få ihop det.Btw: Jockan kommer inom en snar framtid att få “bossa” i rullstol och inta föda genom ett sugrör om han inte skärper sig! }(
18 mars, 2007 kl. 19:11 #127923lightningDeltagareva fan!! idag (söndag) såg jag en till i “viken”!!! det var vid typ halv sex eller nåt… vem var det?? nån som vet?? en blå.. -98 eller nåt?? mvh lightning
18 mars, 2007 kl. 19:46 #127915JockanDeltagareDet bör vara ovan nämnda Dafvid då han är hos tjejan i helgen, dock är det en 99:a 🙂
Om det lät en hel del om den så var det han 😀
Mvh Jocke18 mars, 2007 kl. 20:29 #127924lightningDeltagareDet bör vara ovan nämnda Dafvid då han är hos tjejan i helgen, dock är det en 99:a 🙂 Om det lät en hel del om den så var det han 😀 Mvh Jocke
ahh. okey.. ja det kan stämma att de va en -99a hade familje vagnen (läs V70) annars hade jag nog stannat och snackat lite.. e som sagt INTE vanligt me imprezor i vårt område..:)
22 mars, 2007 kl. 13:37 #127918AnderssonDeltagareHej impreza vänner, har hittat en till som är intresserad av en miniträff under våren.
I Syd regionen diskuteras det nu lite löst om att vi ska krympa regionen för att det inte kommer några smålänningar till träffarna i skåne(där de flest aktiva finns), vad tycker ni om det?Är ni aktiva här på forumet?(bra att veta om jag ska göra en intressekoll under Träffar)
Är ni betalande medlemmar? (bra att veta om vi ska samåka till någon storträff/ bankörning)
MVH Andersson/ aktiv fd skåning nu smålänning
24 mars, 2007 kl. 03:31 #127916johanhDeltagareSkulle vara skoj om vi kunde ha några mindre träffar här i småland. Verkar ju finnas en hel del imprezor här nu. Kommer från oskarshamn, och här finns det minst 2 till + mig då.
/ Johan
24 mars, 2007 kl. 16:45 #127928DafvidDeltagareSkulle vara skoj om vi kunde ha några mindre träffar här i småland. Verkar ju finnas en hel del imprezor här nu. Kommer från oskarshamn, och här finns det minst 2 till + mig då./ Johan
Tycker jag låter som en kanon idé 🙂 Fundera ut något bra och soligt datum, lämpligtvis ett schysst ställe också. Så tar jag Jockan under armen och kommer ner!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.