Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    MittX
    Deltagare

Tja! kom ifatt dig vid JET på sjöbo… hänka på en stund… men me din hastiget så palla inte ja mer! skulle ju ändå åt andra hållet…och trodde du vill ta ett strög bara men i Borås är det fullt som gäller 😛 :P:P:P tänk på säkerheten för gudsskull }( }( }( }(

Mvh/ Johan “Kinna” som var på väg te Ljung!! och bara åkte genom sjöbo. längesen ja var där nere och rota runt!

Pebbe
      Deltagare

Tjena. Det var jag som låg framför dig.
        Det gick kanske (lite) fort just då. Va sen till jobbet och då brukar det gå rätt vilt till;-) Jag såg dig först i bakspegeln när du skulle svängde av vägen.

Pebbe Blå GT 99

MittX
        Deltagare

jaha!! nu är ja me! jag kom upp därifrån sjöbo om man säger så vägen förbi JET! såg en impreza och satte efter mot borås! men du sicksacka som en annan så ja svängde av vid kiosken.. hade bara tänkt åka upp brevid och morsat lite men som sagt var liiite svårt :P:P:P skulle ju åt andra hållet också.. trodde du såg mig direkt när du svängt ut där på vägen vid JET. typ: “ahhh en impreza bakom… han ska få smaka”

gjort me bilen?

Pebbe
          Deltagare

Nej så var inte fallet. Hade ja sett dig så hade jagh nog haft nån sekund över för dig:P Jag har bara köpt lampor än så länge. Ska köpa fram med sen blir det nog lite trimning med. Sj då?

Pebbe Blå GT 99

MittX
            Deltagare

jag är “klar” om man får säga så om bilen.. mitt mål iaf är uppnåt

Ecutek, avgas, dump, filter , 18tummare, toning, vinge, framspoiler m.m så ja bara kör runt för dte är kul nu mest 😛

Pebbe
              Deltagare

Vart köpte du din framspoiler ifrån och till vilket pris?
                Vet du vart man vända sig till om mna vill trimma bilen?

Pebbe blå GT 99

MittX
                Deltagare

framspoilern är från http://www.dalhems.se dom har bytt hemsida så hitta inte just länken te den.. kosta nått runt 3600kr om ja inte har fel! sen ska den lackas me!

trimma vette fan du.. ja har EcuTek chip i min…

Pebbe
                  Deltagare

Å fan. Hur mkt får du ut av det? Montera du in chipet själv lr lämna du in bilen?

Pebbe blå GT 99

MittX
                    Deltagare

enligt uppgift från företaget ska det bli runt 270hk!! satt i när ja köpte bilen.. men det är ett eget plug in chip.. så han gjorde det själv, satte i det alltså

hermelinen
                      Deltagare

Å fan. Hur mkt får du ut av det? Montera du in chipet själv lr lämna du in bilen?Pebbe blå GT 99

http://www.jrm-racing.se kolla där.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.