Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Nyman
    Deltagare

Som topic säger.. Mötte dig strax efter stora rondellen vid 10:30 typ.. jag åkte en härlig synsam stripad pickup… 😉 så gött å höra boxer ljud när man inte åker sin egen… 😀

-= enough is enough =-

Foppa
      Deltagare

Som topic säger.. Mötte dig strax efter stora rondellen vid 10:30 typ.. jag åkte en härlig synsam stripad pickup… 😉 så gött å höra boxer ljud när man inte åker sin egen… :D-= enough is enough =-

Kan ha vart min..brosan har lånat den..

Men det är orginal avgasystem..Så jag tror inte att du kunnat hört boxen så väll;-)

Nyman
        Deltagare

nej, men lite grann räckte för att rädda den dagen 😉 jag vevade till och med ner rutan 😀

Tror jag såg den idag igen vid lunch tid i h-mora.. svände ner för backen runt synsam.. Eller finns de fler blåa i stan? denna såg jag bara som hastigast bakifrån i ögonvrån..

-= enough is enough =-

Foppa
          Deltagare

Idag Fredag lunch??..Isåfall vara det inte jag..
            Har sett en annan blå Gt i stan..Men vet ej vem det är..
            Skillnad mellan våra är väll att han har orginal vingen..Å jag har en Sti 6 vinge…Har du en 99 gt du?? Isåfall såg jag din på Tonys rickardssons sista race..

Nyman
            Deltagare

nej igår, torsdag vid lunch, denna blåa GT hade definitivt inte orginalvingen på 😉

Ja, jag kör en grå GT som stod parkerad bredvid Antons slivergrå WRX utanför depån på Tony R Final Lap.. Så du var där även du alltså 😉

-= enough is enough =-

HAEN
              Deltagare

Du som har en bula på skärmen?
                Är inte din gt antons gammla?

Foppa
                Deltagare

nej igår, torsdag vid lunch, denna blåa GT hade definitivt inte orginalvingen på ;)Ja, jag kör en grå GT som stod parkerad bredvid Antons slivergrå WRX utanför depån på Tony R Final Lap.. Så du var där även du alltså ;)-= enough is enough =-

Då var det min impreza..
                  Anton?? Har lindbäck en Impreza å??
                  Jajamen..var där..vill ju se Kungen göra sitt sista race..
                  Men det stog en 99 eller äldre Gt typ vid ingången vid parkeringen å..

Nyman
                  Deltagare

Jo. min är den med bulan i skärmen, fast de va ju ganska milt uttrycket.. framdörr och bakdörr också 😉 å bula, snarare helt knölig men den är på lack nu så de ska bli åtgärdat under helgen 😉

Men vist är det så att min GT är Antons gamla, Han kör nu en WRX som sagt för att svara dig Foppa, han var med å körde Konbana i v-ås när jag fick min “bula”..

Vid ingången… hmmm… stod i kö där på väg ut efteråt.. annars stod den parkerad utanför depån precis…
                    Grymt kul för övrigt att se tonys avslutning.. Skitskön fest efter också 😉 var du där?

-= enough is enough =-

Foppa
                    Deltagare

Det var en blå gt som stog utanför..Såg inte era..

Var inte på nå efterfest jag..
                      Gick i samma klass som anton..1 klass på fordon i hedemora..

Nyman
                      Deltagare

Ok ok.. då va de en del kokare där då 😉 kunde ju nästan ha haft en kokarträff 😉
                        Jaha ja, sedär.. vet han vem du är som “foppa”? i så fall kan jag hälsa honom att även du kör impreza, om han inte redan vet de förståss?

-= enough is enough =-

HAEN
                        Deltagare

Vi kanske ska fixa en liten träff i hedemora/avesta någon gång då?.Innan jag säljer min sti.

Nyman
                          Deltagare

Nu börjar i ju blirätt mycke OT men de är helt ok för mig… 😉 Jag är gärna på en träff i h-mora/avesta.. kanske go-cart eller liknande? säg en helg¨så får vi se om jag är hemma.. börjar jobba uppe i sälen nu…

Där fins de ice-cart på vintrarna 😉 en träff där kanske?? haha…

HAEN
                            Deltagare

nej men oki skit samma med träffen

Nyman
                              Deltagare

nej men vadå? är nog ledig nästan varje helg så då är ja ju hemma i avesta! dra ihop en träff! skulle va skitskoj!

Foppa
                                Deltagare

nej men vadå? är nog ledig nästan varje helg så då är ja ju hemma i avesta! dra ihop en träff! skulle va skitskoj!

Svar på om Anton käner igen mig..Peter Forsberg från Vikmanshyttan..

Vore suveränt med en träff..Vi kan väll åka gokart å spela lite paintboll här i vikmanshytan..å käka..om vi är ett gäng får vi säkert ett bra pris.ska snacka med dom…Fea från sandviken är då på vet jag..

Ska vi säga att vi siktar på en helg i Slutet av November..;-)

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.